Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Боб Бел: Сезон 2007 е едно голямо разочарование

21.08.2007 08:08
Туит
Боб Бел: Сезон 2007 е едно голямо разочарование

Техническият директор на Renault Боб Бел признава, че сезон 2007 е огромно разочарование за настоящия световен шампион при конструкторите. Великобританският специалист споделя, че фокусът на разработките през оставащите месеци до края на годината е изцяло върху новия пакет R28.

Боб, как преценяваш изминалите досега състезания?

Вероятно никой няма да се изненада, ако кажа, че за нас сезон 2007 е едно голямо разочарование. Това, което демонстрирахме до този етап, съвсем не отговаря на очакванията ни. Но заявявайки това, не искам да пренебрегвам и позитивите, които също не са малко. Основният е в това, че екипът реагира адекватно на трудната ситуация и съумя донякъде да се справи с проблемите.

Каква е ситуацията в отбора броени дни преди началото на Гран при на Турция?

Продължаваме да работим на пълни обороти за оставащите шест състезания до края на сезон 2007 и напред

Това означава ли, че ни очакват още нововъведения до края на годината?

В Турция ще разчитаме на някои минимални корекции по аеродинамиката, а на „Монца” - на нов пакет, който е задължителен с оглед на настройките за ниско сцепление на тази писта. Също така ще продължим да се трудим усилено върху последните ни разработки, за да подобрим цялостното представяне. В заводите на отбора фокусът е главно върху предстоящия сезон 2008. Винаги сме твърдели, че настоящите ни проблеми няма да се повторят през следващата година и продължаваме да поддържаме тази теза.

Какви са очакванията ти за предстоящия уикенд в Турция, който ще сложи точка на лятната пауза?

Отборите нямаха право да тестват, но със сигурност всички са действали активно във фабриките си. Напредваме, но и другите вероятно не са по-назад. Мисля си, че картината ще е сходна спрямо последните няколко състезания и едва ли ще има драстични промени до края на сезона. Турция не е надпревара, която да поставя отборите пред някакви специфични и труднопреодолими препятствия. Единственото изключение са високите температури. Нашата цел по традиция остава да извлечем максимално от настоящия пакет.

Ако се обърнем към преките конкуренти, как ще се развие надпреварата до края на сезона?

Първите два отбора безспорно са с крачка напред и едва ли някой ще може да им се противопостави. Екипът на BMW демонстрира невероятен прогрес в последните няколко състезания. На този етап те са по-бързи от нас. Williams и Toyota също се движат с добър темп. Смятам, че ако продължаваме да работим активно и да се възползваме в максимална степен от автомобила, имаме шанс в някои от оставащите стартове да победим BMW.

Отбеляза, че сезон 2008 е новата цел на отбора. Как се движи проектът R28?

Ресурсите ни в областта на дизайна и разработките вече са съсредоточени изцяло върху сезон 2008. Започнахме отрано конструирането на болида и за разлика от предишни години, ще разчитаме на нов метод на работа. Първият и най-съществен етап е да направим преценка доколко нашите съоръжения и инструменти са точни и прецизни. След като се уверим в това, ще стартираме на пълни обороти работата върху дизайна на новия автомобил. Движим се по план и сме се насочили към някои много интересни нови идеи.

по материали на Renault

Коментари
comments powered by Disqus