Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Босът на Renault е доволен от представянето на Сена

30.08.2011 18:29
Туит

Тим-шефът на Renault Ери Булие вярва, че е взел правилното решение, заменяйки Ника Хайдфелд за Бруно Сена, въпреки че племенникът на Айртон дори не завърши първата си обиколка.

Шансовете на Сена да спечели първите си точки във Формула 1 се изпариха още на старта на белгийската Гран при, когато бразилецът закъсня при спирането за завой номер 1 и удари Хайме Алгерсуари, но Булие е убеден, че е взел правилното решение, отстранявайки Хайдфелд от отбора.

„Бях повече от щастлив, когато видях, че всичките ми служители пляскат в края на втората и третата квалификационна сесия и то с усмивка на лицата”, коментира босът на Renault. „Това се случва за първи път след Гран при на Малайзия. Много е важно, когато хората работят ден и нощ, за да са щастливи. Това е важно и за мен, защото няма по-добър начин от това да извлечем максимума от тях.”

Липсата на достатъчно тестови километри и участия е най-големият проблем за Сена в момента, категоричен е Булие.

„Най-голямата му слабост е липсата на достатъчно време, прекарано на пистата, от януари досега, така че има нужда от повече, за да си върне увереността при управлението на автомобила. Най-голямата му сила е спокойствието, това, че прогресивно набира скорост и че работи добре с инженерите. Много лесно можеш да усетиш лекотата, с която общува с екипа и как се справя с цялата ситуация. Прави всичко стъпка по стъпка.”

"Естествено, че и за него е трудно. Това късно потвърждение, (че Сена ще замени Хайдфелд), също така не бе идеалният сценарий, а и атмосферните условия бяха тежки, особено за писта като тази. Следващите състезания също ще са голямо предизвикателство за него, особено това на „Монца”, където нивата на аеродинамично притискане са много ниски и автомобилът е труден за управление. Но определено той ще си върне пълната увереност, сигурен съм, че може да го направи.”

Булие допълва, че напрежението не е лежало единствено върху плещите на Сена, а и върху неговите, тъй като той носи отговорност за промяната.

„Трябва да питаш много хора преди да направиш подобна стъпка. Определено част от тях останаха недоволни, а това е сериозно предизвикателство за мен и моята работа, защото мога да се проваля. След като натиснеш бутона и промениш сценария, отговорността е само твоя.”

Булие никога не се е заблуждавал, че ще му бъде лесно да ръководи отбора на Renault през втората си година като тим-шеф, но и признава, че задачата му е наистина тежка.

„Става все по-тежко и по-тежко, хората очакват повече. Първата година беше лесно, поемаш ръководството, ето го автомобила и пилотите, остава единствено да вървиш напред. И го правиш, защото машината така или иначе работи. На втората година започнахме да реконструираме отбора, твоето влияние започва да се усеща и хората очакват резулатите. Очевидно те не са такива, каквито сме очаквали, по-трудно е. Но хората трябва да разберат, че няма как да правиш такива промени и да си сигурен, че след година или две ще започнеш да печелиш. Не искам да се извинявам, но е нужно време, за да си върнем увереността, да сглобим екип, който да работи добре заедно, да намерим нужните спонсори, и пилотите ни да се почувстват на място, за да започнем пак да печелим. Предизвикателството е по-голямо, отколкото изглежда.”

Коментари
comments powered by Disqus