Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bosch разкрива нов пазар със своите технологии и услуги

14.04.2016 15:21
Туит

През 2016 г. продажбите на компанията на асистиращи системи за ще надхвърлят 1 млрд. евро

Bosch разкрива цял нов пазар със своите технологии и услуги за паркиране. Компанията разчита на стандартен подход –  опростява търсенето на паркомясто и постепенно автоматизира процеса на паркиране. “Мобилността на бъдещето започва днес – с интелигентното паркиране“, твърди д-р Дирк Хоайзел, член на Управителния съвет на Robert Bosch GmbH в своя коментар за значението на новите технологии. Сред потенциалните клиенти за паркинг решенията на Bosch са производителите на автомобили и операторите на паркинги и гаражи, както и градовете и общините в целия свят. Доставчикът на технологии и услуги вече отбеляза кардинални успехи в тази област, особено със системите за автоматизирано паркиране и шофиране. Тази година Bosch ще регистрира и забележителен рекорд: „През 2016 г. продажбите ни на асистиращи системи за водача ще надхвърлят 1 млрд. евро“, заяви Хоайзел. Почти 2 500 инженери на Bosch – с 500 повече от миналата година – работят по усъвършенстването на асистиращите системи и автоматизираното шофиране.

Половината от новите автомобили излизат на пазара с асистираща система за паркиране

Движейки се по пътя към напълно автоматичното паркиране, през следващите години Bosch ще лансира редица асистиращи системи за паркиране. Те ще помагат на водачите да паркират безаварийно и дори ще направляват автомобила изцяло до паркомястото само с натискане на един бутон. В Германия паркинг системите са най-разпространените асистенти в модерните автомобили. Според статистиката за регистрираните превозни средства половината (52%) от трите милиона автомобила, регистрирани там през 2014 г., са с паркинг асистент. И в други страни картината е подобна – половината от новите коли в Белгия и Холандия през 2014 г. са оборудвани със система за паркиране. Във Великобритания те са 19%. Тези системи се базират основно на ултразвукови сензори, които се произвеждат от Bosch още от 1993 г.

Услугите на Bosch освобождават водачите от търсенето на паркинг

За Bosch автоматизираното паркиране започва в автомобила, но стига много по-далеч от него. „Чрез интелигентните си услуги, Bosch се заема с амбициозната задача да търси свободно паркомясто, за да спести време и да намали стреса“, сподели Хоайзел. В Германия средно са нужни 10 минути, за да намериш къде да паркираш. Bosch съкращава търсенето по два начина –  първо, специални сензори в паркингите и гаражите откриват и информират за свободните места. Второ, Bosch ползва вградени сензори, които вече са част от стандартното оборудване на много автомобили за търсене на свободни пространства покрай пътното платно. Информацията се обработва в IoT облака на Bosch и се генерират дигитални карти на местата за паркиране. Шофьорите имат достъп до тези карти онлайн или през навигацията на своя автомобил, която ги отвежда директно към зоните със свободни паркоместа. „Автомобилите, които се насочват директно към свободните пространства, ще намалят и замърсяването на околната среда“, посочва Хоайзел. Днес шофьорите в Германия средно обикалят излишно по 4,5 км всеки път, когато търсят място за паркиране.

В бъдеще посещението на концерт няма да започва с търсене на паркинг

“Паркирането, каквото го познаваме днес, няма да съществува в бъдещето“, твърди Хоайзел. Благодарение на технологиите на Bosch, още преди края на настоящето десетилетие, автомобилите ще отиват сами до свободното място в паркинга. Шофьорите ще оставят автомобилите си в „зоната за предаване“ пред паркинга и ще ги инструктират по смартфона да си търсят свободно място. Когато са готови за тръгване, те извикват колата и тя пристига сама. “Когато ходите на концерт, вечерта ви вече няма да започва и завършва с обикаляне из паркинга“, каза Хоайзел. Иновацията се базира на умните технологии на Bosch в автомобила и в паркинга и на комуникацията помежду им. „Напълно автоматизираното паркиране ще стане реалност преди автоматизираното шофиране“, подчерта Хоайзел. Другата причина, поради която паркирането ще бъде осъществено най-напред е, че законовите пречки за въвеждането му са по-лесно преодолими, особено що се отнася до изискванията към регистрацията на превозните средства. Необходимите изменения на регулаторните закони, които в Германия са частично обвързани с Виенската конвенция за движението по пътищата, вече са включени в политическия дневен ред на много държави по света.

Коментари
comments powered by Disqus