Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BRABUS 800 E V12 Cabriolet: Най-мощният кабриолет

11.07.2011 11:47
Туит

BRABUS представи официално програмата си за кабриолета на E-класата. Обемът на 5,5-литровия V12 е увеличен на 6,3, благодарение на което максималната му мощност достига феноменалните 800 к.с.

Всеки автомобилен фен е наясно на какво е способен немският тунер BRABUS, когато става дума за 6,2-литровия V8 на AMG. Последният проект на екипа от Ботроп обаче е базиран на 5,5-литровия V12 от S-класата. Работният обем на стандартния двигател е увеличен до 6,3 литра, в резултат на което максималната мощност достига феноменалите 800 к.с., а въртящият момент е ограничен по електронен път на 1100 Нм. За това съдействат и новите турбокомпресори и изпускателна система.

В случая обаче базовият автомобил не е S 600, а E-класата на Mercedes и то в кабрио варианта й. Тя е получила нов аеродинамичен пакет, изработен от карбон, койловър качване, високоефективна спирачна система с 380-милиметрови дискове за предната ос и 360-милиметрови за задната, както и 19-цолови колела с гуми 295/30 ZR 19 на Continental, Pirelli или YOKOHAMA. За отличното поведение на четириместния кабриолет отговаря и диференциалът с ограничено прилплъзване с 40% блокировка.

Какви са цифрите? Ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,7 секунди, до 200 км/ч за 9,9 секунди, до 300 км/ч за 23,9 секунди, максимална скорост от 370 км/ч и цена от 478 000 евро.

Коментари
comments powered by Disqus