Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BRABUS 800 WIDESTAR: Най-мощният офроудър

10.03.2011 14:27
Туит

Ако това, което предоставя Mercedes G55 AMG, не отговаря напълно на изискванията ви, то инженерите на BRABUS са подготвили специално за вас 800 WIDESTAR – най-мощният офроуд автомобил в света.

Спомняте ли си за BRABUS G V12 S? През 2009 г. на страниците на ams.bg се появи тест на подготвения в Ботроп автомобил, в който отчетохме подобаващо феноменалната мощност (700 к.с.) на спортния офроудър, но и неспособността му на моменти да се справя с нея. С новия 800 WIDESTAR този проблем може да е отстранен, но с риск да си навлечем гнева на феновете на G-класата и BRABUS, ще предположим, че той дори се е задълбочил, защото максималната мощност на 6,3-литровия битурбо V12 е по-голяма от тази на автомобилите във Формула 1, а именно 800 к.с.

Екстремният мотор, който е създаден на основата на 5,5-литровия V12 битурбодвигател на S 600, е добре познат от предишната модификация на G-класата от страна на BRABUS. Не само работният му обем е увеличен на 6,3 литра, а цялата периферия е подновена, за да може 800 WIDESTAR да се похвали с подобни динамични характеристики. А те са ускорение от 0 до 100 км/ч за 4 секунди и максимална скорост, фиксирана на 240 км/ч (270 км/ч без ограничителя).

Максималният въртящ момент също е ограничен, в случая на 1100 Нм, тъй като няма предавателна кутия, която може да се справя надеждно с по-големи от тези стойности. При 800 WIDESTAR тя е петстепенна автоматична, допълнително подсилена, като предаването е двойно.

Адаптивното окачване BRABUS Ride Control е съвместна разработка с BILSTEIN и при нужда коригира настройките на 800 WIDESTAR за хилядни от секундата, за да гарантира достатъчно високи нива на сигурност при по-динамично шофиране. За добрия контрол помага и новата спирачна система с 380-милиметрови дискове и шестбутални апарти на предната ос и 345-милиметрови и четирибутални на заданата. Те от своя страна се открояват ясно зад 23-цоловите Monoblock колела с гуми 305/35 R 23 на Pirelli или Yokohama.

Серийният модел е получил и пълен бодикит, който увеличава широчината на G-класата с 12 см, както и обновен интериор, като неговата стилистика се определя по желание на клиента.

На този етап няма информация за цената.

Коментари
comments powered by Disqus