Един от най-известните тунери на Mercedes - Brabus, се зае да промени техниката и визията на GL 63 AMG. Макар че SUV моделът на AMG е повече от добре моторлизиран със своя 5,5-литров V8 двигател, генериращ 557 к.с., Brabus достига още по-внушителни стойности благодарение на модифицирания 620 Power-Xtra управляващ модул.
Според данните на Brabus, автомобилът разполага с невероятните 620 к.с. при 5750 оборота в минута. Оптимизирани са не само всмукателния и горивния процес - турбокомпресорите също са модифицирани за работа с по-високо налягане. Именно това позволи на Brabus да увеличи не само мощността, но и максималния въртящ момент от 760 на 820 Нм.
Mercedes Brabus B63 620 Widestar се изстрелва само за 4,7 секунди до 100 км/ч
Brabus B63 успява да се изстреля само за 4,7 секунди от нула до 100 км/ч и достигна електронно лимитираните 280 км/ч.
Разбира се, моделът трябва да бъде на ниво не само визуално, но от гледна точка на акустиката. С натискане на един бутон на волана спортната изпускателна система от неръждаема стомана придава още по-специален звук на V8 двигателя. Но за да не се стресират съседите, на разположение е допълнителния режим „обратно към дома“.
Цели осем сантиметра повече широчина
Променената предна и задна част на каросерията на SUV модела е увеличила ширината с осем сантиметра. Момчетата от Ботроп са прекроили предната престилка с доста по-големи въздушни отвори, които обещават повече свеж въздух за двигателя, а и по-добро охлаждане на спирачките. Задната част се характеризира със спойлер на покрива и екстремна престилка с дифузор.
Голямата широчина на GL 63 AMG позволява да се осигури достатъчно място за огромните джанти с размер 23 цола. Те са обути в широки гуми 305/30, но съществува и алтернатива за по-малки размери. Контролният модул за модела на GL-класата е адаптиран към съответните комбинации гума-джанта с въздушно окачване Airmatic. По този начин Brabus B63 може да намали просвета с около 30 мм.
Brabus разполага с кожен салон и скоростомер до 320 км/ч
Зад големите колела отпред е скрита нова спирачна система с шестбутални вентилирани апарати, както и перфорирани 405х34 мм дискове. На задните колела са монтирани 380x34 мм дискове с 4-бутални спирачни апарати.
Що се отнася до интериора, Brabus отново си е Brabus. Разнообразните логота на тунера напомнят на пътниците, че са в Brabus B63 620 Widestar. Пасажерите са разположени удобно в седалки с тапицерия от кожа Mastik и алкантара. От мястото на водача се разкрива гледка към ръчно изработена кожена тапицерия на квадрати и апликации от дърво, обработено в стил яхта.
Стоян Желев
Егати лукса... кожа и в багажника.