Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BRABUS BULLIT Coupe 800: С един куршум - всички зайци

05.03.2012 14:14
Туит

Звездата на щанда на BRABUS по време на женевския автосалон ще бъде базираният на Mercedes C 63 AMG модел BRABUS BULLIT Coupe 800. Както може сами да предположите от името му, максималната мощност на 6,3-литровия V12 достига 800 к.с.

В основата на силовия пакет за BRABUS BULLIT Coupe 800 е добре познатият от по-стари проекти на компанията от Ботроп 6,3-литров V12 с принудително пълнене, който заменя стандартния за модела 5,5-литров V8 на AMG. Неговата максимална мощност достига 800 к.с. при 5500 об./мин, а въртящ момент - 1420 Нм при 2100 об./мин. От съображения за сигурност обаче от BRABUS са фиксирали тягата по електронен път на 1100 Нм.

Седемстепенната скоростната кутия също е модифицирана, за да поеме по-големия въртящ момент, като тя е комбинирана със самоблокиращ се механичен диференциал за задвижващите колела на задната ос. Въпреки него контролът на BULLIT Coupe 800 определено ще е сериозно предизвикателство и за най-опитните водачи, които в идеални условия могат да катапултират тежащия 1820 кг автомобил от място до 100 км/ч за 3,7 секунди, а до 200 км/ч – за 9,8 секунди. Максималната скорост е над 370 км/ч.

Огромният потенциал на 6,3-литровия двигател налага серия от промени по шасито и аеродинамиката на заводския C 63 AMG. Новото регулируемо окачване е реализирано посредством койловъри на BILSTEIN, а спирачната система е с 380 милиметрови дискове и 12-бутални апарати (360 мм и шесбутални за задната ос). Те надничат срамежливо зад 20-цоловите колела BRABUS Monoblock R с гуми 235/30 ZR 20 и 275/25 ZR 20 на Continental, Pirelli или YOKOHAMA .

Екипът на BRABUS е работил особено активно и в аеродинамичния тунел, за да оптимизира аеродинамичното притискане, без това да се отразява върху челното съпротивление. За целта BULLIT Coupe 800 е получил нова предна броня, специални панели за калниците и праговете, статично задно крило, дифузор и модифициран преден капак. Всички допълнителни елементи са изработени от карбон.

В официалното съобщение на BRABUS е маркиран средният разход от 15,1 литра за 100 км пробег. Информация за цената обаче няма.

Коментари
comments powered by Disqus