Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BRABUS E V12 Coupe: Нос страх

04.03.2010 12:02
Туит

Германският тунер показа на автомобилния салон в Женева, който прие първите си посетители днес, BRABUS E V12 Coupe. Максималната мощност на преработената E-класа достига 800 к.с.

„Най-бързият и най-мощният Gran Tourismo” - това е слоганът на официалния пресрилийз за BRABUS E V12 Coupe и няма причини да поставяме под съмнение истинността му, тъй като спортното купе изпълнява класическия спринт за 3,7 секунди, ускорява до 200 км/ч за 9,9 и маркира 300 км/ч на скоростомера след 23,9. Максималната скорост е ограничена по електронен път, но не на 250 км/ч както сме свикнали, а на внушителните 350.

Всичко това е възможно след бруталната намеса по 5,5-литровия V12, който стандартно работи под капака на E-класата. Работният обем е увеличен на 6,3 литра, сменени са ризите на цилиндрите, буталата и коляновия вал, като са направени и модификации по газоразпределителната система, включително и нови разпределителни валове. Изпускателната и смукателната система (включително и двата турокомпресора) също са нови, което в комбинация с препрограмирания блок за управление води до максимална мощност от 800 к.с. при 5500 об./мин. Кривата на въртящия момент достига своя пик от 1420 Нм още при 2100 об./мин, но от съображения за сигурност той е ограничен на 1100 Нм.

Тягата се предава към колелата на задния мост посредством подсилената петстепенна автоматична трансмисия. За отличното поведение в завои се грижат спортният диференциал с ограничено приплъзване и електронната система за стабилност. Тя може да бъде изключена напълно, при положение че водачът предпочита сам да контролира 800-те „коня” на задния мост.

Аеродинамичният пакет на BRABUS E V12 Coupe е изработен от карбон и включва нови брони, дифузор, крило, прагове и допълнителни панели на калниците за оптимизиане охлаждането на спирачната система. За предната ос тя е с 12-бутални апарати и дискове с размер 380 x 37 мм, а за задната – със 6-бутални апарати и дискове с размер 360 x 28 мм. Колелата BRABUS Monoblock S са 19-цолови, а гумите YOKOHAMA ADVAN - 265/30 ZR 19 и 285/30 ZR 19. В пакета влиза още и койловър окачване.

Всяко нещо си има цена и в случая тя е 478 000 евро. Дали в тях са включени таксите? Едва ли има значение…

Коментари
comments powered by Disqus