Оригиналният модел на Mercedes-Maybach S600 в Германия струва 188 555 евро
Преди време, когато ставаше дума за седана Brabus Rocket 900, тогава го сравняваха с едностаен луксозен апартамент, който може да се изстрела от място до 200 км/ч за 9 секунди. Тази комбинация от мощност и луксозен намери своето по-нататъшно развитие. Оказа се, че създаденото не е достатъчно. Тунинг компанията сега направи Brabus Rocket 900 с четири врати на основата на Maybach, за тези които смятат, че вътрешното пространство на преходния Rocket не е достатъчно. Това е просто бизнес самолет, който е принуден да лети над асфалта.
Изходният модел в този случай е седанът Mercedes-Maybach S600. А вече очакваме да видим и форсирана версия на Pullman.
Под предния капак на суперавтомобила Maybach е монтиран същият модифициран турбо V12 6,3 (900 к.с. и 1500 Нм на стенда), както и на по-късата версия на име Rocket 900. Сравнете ги с тези 530 к.с. и 830 Нм в оригиналния модел с шестлитров мотор.
Ускорението на Maybach до сто е подобно на седана Rocket 900 седан, базиран на Mercedes-AMG S 65 (3,7 секунди). В края на краищата разликата в теглото от първоначалните модели е само 85 килограма - една дреболия според стандартите на класата. И максималната скорост на Maybach Rocket 900 е точно същата - 350 км/ч. На магистрала без ограничение на скоростта може да изпревари купето Ferrari F12berlinetta, работещ в режим в "педарът на газта до пода".
Вътре всичко се оказва, както е според мерните единици на Brabus, претенциозно и спорно. Синият интериор е изпълнен с почти всичко, което може да предложи компанията. По желание, разбира се, тунерът може да предложи различни цветови решения.
За да притежавате "ракетата на земята", удоволствието не е никак евтино. Оригиналният модел на Mercedes-Maybach S600 в Германия струва 188 555 евро, а Brabus е готов да добави към нея още 106 981 евро. И това е само за смяна на двигателя. За подобренията в салона, други джанти и орнаменти, както и технически добавки от богатия каталог на компанията ще влязат в отделна ценова листа.
Дори прекрояването на скалата на виртуалния скоростомер за 400 км/ч Brabus е вписал в каталога като отделна позиция, макар че това е само един софтуер.
Например, за хидравличното окачване Magic Body Control във версията на Brabus тунерът е понижил с 25 мм и за това иска 1535 евро, а за нова изпускателна система – общо 6283 евро. За целия кожен интериор (включително на пода!) и багажника, както и офис електроника и други "джаджи" тунерът добавя още стотици хиляди евро. Като цяло, специалистите от Ботроп не биха си мръднали пръстите за по-малко от половим милион евро.