Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Brabus Mercedes-Benz GLK: Mezzoforte

16.10.2008 06:37
Туит

Програмата на тунера от Ботроп включва пълен бодикит, нови алуминиеви колела, оптимизирана ходова част, както и силов тунинг за всички заводски двигатели.

След намесата на Brabus мощността на двигателя в бензиновия GLK 350 се покачва с 15 к. с. на 287 "коня". По-радикална е неговата замяна с четирилитров V6, генериращ 332 конски сили и 420 Нм при 4200 об./мин. Новият агрегат ускорява звездата от Щутгарт за 6,1 сек от 0 до 100 км/ч.

GLK 320 CDI, преминал програма за усъвършенстване ECO PowerXtra D6 (III), пък ще бъде пръв избор за почитателите на дизела. Неговите 272 к. с. и 590 Нм максимален въртящ момент позволяват изпълнение на класическия спринт за 6,9 секунди и постигане на върхова скорост от 228 км/ч. Силовата оптимизация е комбинирана с монтирането на спортно окачване, чиито клиренс е по-къс от стандартния с 35 мм.

Аеродинамичният кит е съставен от обичайните компоненти, които подлежат на оптимизация. По-интересни тук са дневните светлини, които заблестяват в предницата, както и 21-цоловите колела с гуми във формат 255/35.

В интериора забелязваме спортен волан, апликации от карбон или дървесина, както и няколко метални пластини с логото на Brabus. Пътниците, седнали отзад, ще могат да гледат любимите си филми на интегрирани в подглавниците монитори.

Коментари
comments powered by Disqus