Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BRABUS Mercedes CLS: Със стил

24.02.2011 17:39
Туит

Обикновено тунинг компаниите избягват да участват на големи изложения, тъй като продуктите им често остават в сянката на новите серийни модели. Това обаче не се отнася за BRABUS, която ще покаже на женевския автосалон програмата си за новия Mercedes CLS.

Оптичните промени по четириместното купе са сравнително умерени, като засягат новия преден спойлер, който се монтира директно върху заводската броня, преработените въздуховоди, комбинирани с LED дневни, спортните калници с допълнителни „хриле“, новите прагове, задния спойлер и модифицираната задна броня, в която са интегрирани четирите накрайника на спортната изпускателна система.

BRABUS предлага няколко възможни пакета за окачването, съвместно разработени с BILSTEIN. Първият вариант включва нови спортни пружини, които намаляват просвета с 30 мм, но при желание инженерите от Ботроп могат да оборудват спортното купе с регулируеми амортисьори. При положение че базовият модел разполага с полуактивното пневматично окачване AIRMATIC, клиренсът може да „загуби“ 35 мм само с помощта на електронния модул на BRABUS. Тези корекции са определящи и относно избора на колела, като немският тунер предлага версии от 8.5Jx17 до 10.5Jx20 в шест различни дизайна.

На този етап силовият пакет, който от BRABUS предлагат за CLS, е твърде умерен с оглед нравите на компанията. CLS 250 CDI BlueEFFICIENCY например получава само 31 к.с. бонус (204 к.с. в стандартната версия) благодарение на BRABUS ECO PowerXtra D4 програмата. Plug and play модулът ECO PowerXtra D6S, който се инсталира за по-малко от час, е пригоден за CLS 350 CDI BlueEFFICIENCY. Той е синхронизиран с режимите на работа на автоматичната 7G-Tronic Plus трансмисия, което прави възможно при избиране на модуса Eco мощността на трилитровия V6 да не търпи промени, а единствено въртящият момент да нараства от 620 Нм до 690 Нм между 1600 и 2400 об./мин, докато при Manual и Sport двигателят генерира 313 к.с. (265 в стандартната версия).

Коментари
comments powered by Disqus