Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BRABUS Mercedes SLS AMG Roadster: Открита рана

25.11.2011 12:04
Туит

Специалистите от Ботроп ще се възползват от шоуто в Есен, за да представят програмата си за SLS AMG Roadster. След тяхната намеса максималната мощност на 6,3-литровия V8 ще достига 611 к.с.

Първата стъпка на BRABUS е да оптимизира аеродинамичната ефективност на открития модел с нов карбонов пакет. Към него са добавени Monoblock F Platinum Edition колелата, които за предната ос са с диаметър от 20 цола, а за задната – от 21.

BRABUS Ride Control системата позволява на водача да намали просвета с цели 40 мм само при натискането на един бутон, както и сам да избира какви да бъдат характеристиките на окачването. Същевременно предната ос може да се вдига с до 50 мм при нужда от преодоляването на типични градски препятствия като бордюри или „легнали полицаи“.

Титаниевата изпускателна система с четири накрайника и препрограмираният контролен блок също са част от програмата и то най-съществената, защото благодарение на тях максималната мощност на 6,3-литровия V8 достига 611 к.с. при 571 в серийната версия.

Финалният акцент е поставен в интериора, който се отличава от стандартния по тапицерията от естествена кожа и алкантара, карбоновите апликации и фурнирът от естествена дървесина.

Коментари
comments powered by Disqus