За повишаване мощността на трилитровия V6 тунерът работи усърдно върху характеристиките на инжектирането, запалването и леко увеличава компресирането
Brabus се посвети на Mercedes S 500 Plug-In-Hybrid и удостои седана с допълнителните 52 к.с. С това увеличение S-класата се нарежда сред фаворитите със завидните 500 к.с. и 890 Нм въртящ момент.
Наскоро Mercedes S63 AMG Coupé стигна до 850 к.с. , които бяха култивирани от инженерите от Ботроп, заедно с 1450 Нм. А Brabus Rocket 900, който изцежда от дванадесетте цилиндъра 900 к.с. и пришпорва задвижващия вал с 1500 Нм. От съображение за сигурност Brabus е ограничил максималния въртящ момент само до 1200 Нм. Това се отнася също и за S63 (1150 вместо 1450 Нм.)
За по-малко от 5 секунди забива 100
Това, че Brabus може също така да бъде и дискретен, тунинг специалистът го доказва с най-новото си творение: изискан Mercedes S 500 Plug-In-Hybrid. За повишаване мощността на трилитровия V6 Brabus работи усърдно върху характеристиките на инжектирането, запалването и леко увеличава компресирането. Резултатът не закъснява: 52 к.с. и 70 Нм повече. Крайният резултат е общо 385 к.с. и 550 Нм въртящ момент.
Тунинг е пощадил електромотора, той си остана с фабричните 85 кВт или 115 к.с.. Затова максималната мощност на системата Brabus B50 Hybrid възлиза на 500 к.с., и 890 Нм въртящ момент. Така оборудван, луксозният лайнер спринтира само за 4,9 секунди, от 0 до 100 км/ч, с което изпреварва серийния модел с 0,3 секунди. Максималната скорост си остава лимитирана на 250 км. За да гарантира на седана добра скорост не само по правите участъци, а и в завоите да запази добрата стойка, Brabus е смъкнал автомобила с около 1,5 см.
Нов аеропакет за S 500 Plug-In-Hybrid
Както е известно в повечето случаи, по-голямата мощност води след себе си и до визуални корекции. Brabus е удостоил S 500 Plug-In-Hybrid с нова предна броня с по-големи въздухозаборници, които трябва да осигуряват достатъчно свеж въздух за турбо бензиновия двигател, за радиатора и за спирачките. Освен това новата част има и сплитер, който според Brabus редуцира подемната сила на предната ос.
В задната част тунерът е монтирал нова престилка с интегриран дифузьор и малък ръб на капака на багажника, който по избор може да бъде от карбон. Четири тръбна спортна изпускателна система от неръждаема стомана украсява седалищната част.
Brabus е освежил и предните калници с дизайнерски елементи от карбон. Когато водачът включи дистанционното управление или отвори врата, LED светлини осветяват долната част на страничните прагове.
Интериорът е обновен с Brabus праговете, смесица от екзотична дървесина, истински карбон, кожа и алкантара. S 500 може да бъде оборудван допълнително с мултимедийна система на Brabus.