Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BRABUS SV12 R Biturbo 800: Най-мощният седан в света

27.10.2010 09:54 2
2
2571883617
Туит

BRABUS представи официално новия SV12 R Biturbo 800. Това е най-мощният седан в света според ателието от Ботроп.

Едва ли е изненада това, че новият SV12 R печели прозвището „най-мощния седан в света“, тъй като дори и в предходната версия със 750 к.с. той спокойно можеше да претендира за него. Новият модел на германския тунер също използва 5,5-литровия V12 с увеличен до 6,3 литра работен обем, но вече с 800 к.с. максимална мощност. Това е постигнато благодарение на стандартните, но само за Ботроп, процедури – смяна на стандартните колянов вал, бутала, цилиндри, мотовилки, разпределителни валове, модификация на клапаните на цилиндровата глава, нови турбокомпресори и четири интеркулера със система за пръскане на вода върху радиаторите, спортна изпускателна система, карбонов еърбокс и препрограмиран контролен блок, който да синхронизира всички промени.

Благодарение на мащабната силова програма S-класата на Mercedes може да се похвали не само с максимална мощност от 800 к.с., но и с въртящ момент, който достига умопомрачителните 1420. И тъй като контролът на толкова тяга е непосилен за трансмисията на какъвто и да е сериен автомобил, инженерите от Ботроп са фиксирали електронния ограничител на 1100 Нм. А тя е петстепенна механична и с нейна помощ S-класата ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди, а от 0 до 200 км/ч за 10,3 секунди. Ако тази динамика не ви е достатъчна, то спокойно може да задържите педала натиснат докрай и стрелката ще спре възходящото си движение едва при електронно ограничените 350 км/ч.

Промяната по силовия тракт, естествено, е комбинирана с нов аеродинамичен пакет, модифицирано окачване, при което клиренсът е намален с 15 мм и спортна изпускателна система с 380-милиметрови дискове (12 бутални апарати) отпред и 355-милиметрови (шестбутални апарати) отзад. За постоянния контакт с асфалтовата настилка отговарят 21 цоловите колела и гумите на Yokohama с размери 265/30 ZR 21 и 295/30 ZR 21.

На хартия (на монитор) всичко това изглежда прекрасно. Друг е въпросът има ли реален смисъл от този автомобил или от BRABUS са подготвили поредния егомобил.

 

Коментари

Aнонимен
Супер автомобил направен за гладките немски аутобани.

Aнонимен
ia sus moio golf 2 sg tuning na ganta i sus sennik na stukloto 4e mu zemem zdraweto

comments powered by Disqus