Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Brabus SV12 R: Най-мощният офис

07.09.2009 16:03 1
1
2571858096
Туит

Brabus ще представи суперспортиста SV12 R на автомобилния салон във Франкфурт в средата на месеца. Базираният на Mercedes-Benz S 600 модел слага юздите на „750“ коня.

Сърцето на SV12 R е дванайсетцилиндровия битурбо мотор на Mercedes, чийто работен обем е увеличен от 5,5 литра на 6,3. Новият колянов вал, кованите бутала, преработените разпределителни валове и цилиндрови глави са в основата на силовия пакет, предоставян от немския тунер. Като прибавим към тях турбокомпресорите с по-голям дебит, по-ефективния междинен охладител на отработените газове, новата спортна изпускателна система и препрограмираният софтуер получаваме краен резултат от 750 к. с. - с 20 повече от предходния SV12 S.

За да предоставят все пак някаква възможност за контрол над автомобила, инженерите от Brabus са ограничили по електронен път максималният въртящ на внушителните 1100 Нм, който се стоварва върху задните колела посредством петстепенна автоматична трансмисия. Динамичните показатели на SV12 R обаче не са пострадали от тази намеса – ускорение от място до 100 км/ч за 4,0 секунди, а до 200 км/ч – за 11,9. Максималната скорост също е ограничена по електронен път, но, забележете, на 340 км/ч.

Пораженията, които SV12 R може да нанесе, наистина са мащабни, но не и с новата спирачна система на Brabus. Двойновентилираните 380-милиметрови дискове на предната ос са комбинирани с дванайсетбутални апарати, а 355-милиметровите на задната – с шест бутални. Те се подават „срамежливо“ под 21-цоловите поръчкови колела, „обути“ в гуми на Pirelli или Yokohama.

Външните отличителни белези на SV12 R са новата предна броня с интегрирани светодиодни дневни светлини, предните калници, изработени от алуминий, раздутите прагове, спойлерът на багажника и четирите накрайника на изпускателната система, които се подават от преработената задна броня.

За да подчертаят статута на S-класата като бизнес автомобил, от Brabus инсталират в салона на SV12 R преносим компютър, 15,2-инчов дисплей, цветен принтер и нужните за всеки офис електрически завеси между предния и задния ред седалки. Интернет достъпът е налице по всяко време и място благодарение на UMTS интерфейса, а двата USB порта осигуряват лесната връзка с периферни устройства. Сред другите екстри се открояват още кожената тапицерия, спортният волан, таблите с електрическо задвижване и дъврените апликации от явор и венге.

На този етап цената за доработката на S 600 или на SV12 R в крайния си вариант остава тайна.

Коментари

барак обама и бен ладен
имало криза

comments powered by Disqus