Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Браун: Имахме проблеми с охлаждането

25.02.2011 15:17
Туит

Тим-шефът на Mercedes GP Рос Браун коментира, че слабото представяне на MGP W02 се дължи на спешните модификации, които неговият екип е трябвало да направи заради проблем в охладителната система. Въпреки това британецът е на мнение, че Mercedes GP ще бъде напълно готов за началото на сезона.

На въпроса дали се притеснява от факта, че базираният в Бракли тим изостава от лидерите, Браун отговаря: „Това е до голяма степен така. Знаем каква е скоростта, с която разполага нашият автомобил, знаем какво е изоставането ни спрямо лидерите и причината за него, която е свързана с компромисите, наложени от проблемите с охлаждането. Намеренията ни винаги са били да започнем подготовката с една базова версия на автомобила и да имаме повече време, за да се фокусираме върху бъдещите ъпгрейди. Това автоматично означаваше, че ще сме по-назад отколкото хората очакваха. Като съм наясно с всички тези факти обаче, съм спокоен за това на какъв етап се намираме и за развитието, което ни предстои.“

Браун допълва, че проблемите с охлаждането наистина са се отразили драстично върху темпото на Розберг и Шумахер. „Най-голямото предизвикателство за нас беше този проблем с охлаждането. Модификациите, които направихме първоначално, дадоха много негативен ефект върху представянето ни. Крайното решение обаче е част от бодиуърка за предстоящия ъпгрейд и ще си върнем скоростта още преди първия старт за сезона.“

По отношение на надеждността на W02 все още има какво да се желае, но Браун е доволен и от този аспект на MGP W02. "Логично е при всеки нов автомобил да очакваш проблеми. За щастие при нас се случваше рядко да спрем на пистата, така че програмата ни не страдаше от това. Натрупахме добър километраж, по време на трите теста сме покрили 4300 километра, а колкото повече обиколки направиш, толкова повече възможности имаш, за да идентифицираш евентуалните проблеми и да ги отстраниш преди сезонът да започне“, завършва тим-шефът на Mercedes.

Коментари
comments powered by Disqus