Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Браун: Mercedes ще бъде последният ми отбор

20.10.2010 14:35
Туит
Браун: Mercedes ще бъде последният ми отбор

Тим-шефът на Mercedes Рос Браун смята, че прекалено консервативният подход на отбора през тази година е причината той да не оправдае очаквания, заложените след двете титли през миналия сезон.

Honda инвестира огромни ресурси по подготовката на автомобила си за сезон 2009, но далеч преди началото му сложи край на програмата си във Формула 1, което пък от своя страна даде възможност на Дженсън Бътън и Brawn GP да спечелят двете титли. Логично, след толкова силно представяне и след новината, че Mercedes ще купи базирания в Бракли тим и за него ще кара Михаел Шумахер, очакванията към Рос Браун и неговия екип нараснаха неимоверно. В крайна сметка обаче трите подиума на Розберг си остават най-доброто постижение за Mercedes GP, като причината за това е консервативният подход на отбора при подготовката на автомобила за 2010 г.

„В началото на 2009 г. трябваше да намалим персонала и очевидно това повлия върху много от секторите ни“, обяснява Brawn за Gazzetta dello Sport. „Когато дойде време да проектираме автомобила за 2010 г., екипът ни, отговорен за това, не бе добре организиран. Това, което излезе от там в крайна сметка, е един твърде неамбициозен автомобил, прекалено консервативен. Нямаше обаче какво друго да направим, защото не разполагахме с достатъчно ресурси. За 2011 г. ще можем да разчитаме на група млади инженери, които искат да покажат своя потенциал, така че амбицията отново е налице.“

Според Браун проблемите на Mercedes GP няма да се повторят в бъдеще и отборът ще бъде равностоен на останалите водещи тимове, особено с оглед на споразумението за намаляване на разходите, което вече е в сила.

„Заради ограниченията, с които трябваше да се съобразяваме през 2009 г., нямаше как да се борим едновременно за титлата и да подготвим добър автомобил за следващия сезон“, продължава Браун. „От 2011 г. обаче, заради все по-активното ограничаване на разходите, това ще бъде норма за всички, въпреки че съм на мнение, че отбори като Ferrari или McLaren едва ли ще са склонни на големи компромиси.“

Напоследък се появиха слухове, че Браун може да напусне отбора заради тазгодишните проблеми, но той е категоричен че остава в екипа до края на кариерата си, друг въпрос кога ще се случи това. На въпроса дали той ще оглавява Mercedes GP и през 2011 г., британецът отговаря: „Да, мисля, че Mercedes ще бъде последният ми отбор.“

Коментари
comments powered by Disqus