Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Браун: Напредваме, но не достатъчно

05.08.2011 17:23
Туит
Браун: Напредваме, но не достатъчно

Босът на Mercedes GP Рос Браун смята, че неговият екип е наваксал част от пасива си спрямо трите водещи отбора, но и че това не е достатъчно, за да може Шумахер и Розберг да се борят за място на подиума.

Mercedes започна сезона с голяма доза оптимизъм, но много бързо стана ясно, че базираният в Бракли тим изостава драстично спрямо Red Bull, McLaren и Ferrari. Дори и Renault имаше предимство, но последните промени по MGP W02 в комбинация с проблемите на французите изведоха екипа на Браун на четвърта позиция в класирането при конструкторите.

„Ясно е, че работим много здраво“, коментира Браун. „Анализираме всяко състезание след края му и от резултатите се вижда, че започваме да вървим напред, макар и бавно или поне не толкова бързо, колкото на нас ни се иска. Мисля, че битката в челото е страхотна, така че и те действат на пълни обороти, за да подобрят представянето си, но пък ние се опитваме да ги застигнем. По отношение на това, което наричаме осреднена обиколка – при нея се отчитат гумите, горивото, всевъзможни подобни фактори, сме наваксали част от пасива си, макар и недостатъчно.“

Основният проблем при развитието на автомобила на Mercedes е свързан с изпускателната система, смята Браун.

„Изоставаме с шест месеца. Ако разполагахме с тях, за да развиваме автомобила си, ситуацията щеше да бъде различна. Това се опитваме да направим (да наваксаме изоставането). Определено има неща, които трябваше да се случат по различен начин. Планът за развитие на обдухания дифузор например или технологиите около изпускателната система. Мисля, че започнахме прекалено късно да работим в тази посока. Опитвахме се да направим и някои неща, без тази технология да бъде налична. Едва ли щяхме да вървим в тази насока, ако разполагахме с нея. Балансираш аеродинамиката от една страна, работейки върху разпределението на теглото, центъра на тежестта, всякакви такива неща.“

Отборът от Бракли премина през серия от трансформации след оттеглянето на Honda, като Браун е уверен, че след последните промени Mercedes е станал много по-силен тим в структурно отношение, но и че ще разширява неговата дейност дотам, докъдето Споразумението за ограничаване на разходите (RRA) позволява.

„За да прибавиш нови хора към екипа си, трябва да имаш добра структура. Разбира се, че един от най-големите плюсове, е че Боб Бел се присъедини към отбора ни. Инфраструктурата трябва да бъде налице преди да почнеш да вкарваш нови елементи. Мисля, че ние направихме структурата ни много по-силна отпреди.“

„Страхотно е да се справяш добре с минимални ресурси. Сега е в сила Споразумението за ограничаване на разходите и ние смятаме да стигнем до абсолютния лимит в тази насока. Същевременно другите отбори ще трябва да намалят активностите си, защото те все още са в процес на ограничаване на разходите по позволените от RRA граници. От тази гледна точка през 2011 г. големите отбори все още имат предимство, тъй като тепърва започват да следват зададените от RRA цели“, завършва Браун.

Коментари
comments powered by Disqus