Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бриаторе: Длъжен бях да напусна

17.09.2009 14:54
Туит
Бриаторе: Длъжен бях да напусна

Бившият тим-шеф на Renault заяви, че е напуснал отбора, за да го предпази от евентуалните тежки санкции, които ФИА би наложила, при положение че той остане на ръководния си пост.

Вчера стана ясно, че техническият ръководител Пат Саймъндс и Флавио Бриаторе са напуснали Renault заради скандала, който се разрази около Пикет и умишлено предизвиканата в Сингапур катастрофа през миналата година. Решението на двамата най-вероятно е продиктувано от факта, че по този начин санкциите спрямо Renault, които ФИА ще гласува на 21 септември, ще бъдат по-леки, въпреки че в случая отговорността се носи от целия отбор.

„Трябваше да спася отбора. Длъжен бях“, коментира Бриаторе оттеглянето си. „Ето защо сложих точка!“

Renault обяви, че няма да оспорва обвиненията на срещата в Париж, но адвокатът на французите ще пледира за по-леки санкции, тъй като за планираната катастрофа са знаели само ограничен кръг от хора (Пикет, Бриаторе и Саймъндс, които вече не са в тима). Този стратегически ход вероятно също ще омилостиви ФИА.

Не е изключено обаче, ако федерацията действа праволинейно и безкомпромисно, Renault да получи поне толкова тежка глоба, колкото McLaren през 2007 г. за шпионския скандал (100 млн. долара). А подобна сума като нищо да сложи край на програмата на Renault във Формула 1, която е под въпрос вече няколко години.

Коментари
comments powered by Disqus