Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бриаторе: KERS е играчка, която гълта много пари

25.04.2009 12:26
Туит
Бриаторе: KERS е играчка, която гълта много пари

Асоциацията на отборите във Формула 1 ще иска забрана за използването на KERS през 2010 година, категоричен е италианецът.

Понастоящем само четири отбора разполагат с функциониращ KERS, като единственият тим, който оборудва и двамата си пилоти с иновационната система в Австралия, Малайзия, Китай и Бахрейн, е McLaren.

„Да, FOTA иска да я забрани през 2010 година”, коментира Бриаторе за Gazzetta dello Sport. “Веднага разбрахме, че това е една играчка, която гълта страшно много средства и ФИА трябва да се съобрази с това. Трябваше да дискутираме по този въпрос още преди началото на сезона, същото се отнасяше и за дифузорите. Липсата на диалог в тази насока стана причина за много разходи, които са толкова шантави, колкото и безсмислени.”

Бриаторе за пореден път изразява недоволството си от факта, че Renault трябва да инвестира в развитието на нов двоен дифузор вследствие решението на ФИА да легализира концепта на Brawn GP, Williams и Toyota.

"Проблемът е, че правилата не са ясни. Трябва отново да има прозрачност, всичко да е черно на бяло. Все още не мога да разбера какво има предвид ФИА под отвор в дифузора, така че си представям колко объркани са зрителите. И още нещо. Всички трябва да използваме еднаква техника. Сега има отбори с KERS, има и без, някой със супер дифузор, други без. Това не е добре за Формула 1.”

Коментари
comments powered by Disqus