Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бриаторе: KERS е ужасна грешка

20.01.2009 10:48 1
1
2571838807
Туит
Бриаторе: KERS е ужасна грешка

Ръководството на Renault се изказа рязко против въвеждането на KERS във Формула 1 през тази година. Причините са две – системата е прекалено скъпа и опасна.

Тим-шефът на френския тим Флавио Бриаторе окачестви идеята на Макс Мозли и ФИА като „ужасна грешка“, а техническият директор Боб Бел призна, че не е изключено инцидентите като този с механика на BMW на „Херес“ миналата година да стават все по-чести.

На въпроса дали от Renault са имали притеснения относно сигурността при дебюта на новия R29, оборудван със система за регенериране на кинетичната енергия, Бел отговаря: „Да, и то много. За нас това е непозната територия. Не сме свикнали да виждаме автомобили, върху които се открояват стикерите „Високо напрежение“. Мисля, че ще през тази година ще има инциденти. Неизбежно е. Вероятно ще станете свидетели на това как някои механици получават наистина отвратителни токови удари. Да се надяваме, че няма да е така. Не забравяйте, че има опасност и за маршалите.“

„В спорта направихме много неща с цел да минимизираме риска по отношение на механиците, инженерите, хората на пистата, но все още има такъв. Това са няколкостотин волта и десетки ампери, така че изходът може да е дори фатален. Най-лошото е, че става дума за прав ток, където последиците са още по-лоши.“

Ръководителят на Renault F1 Флавио Бриаторе естествено е притеснен от финансовите ресурси, които изисква програмата KERS, особено на фона на задълбочаващата се финансова криза.

„Мисля, че това е ужасна грешка“, коментира ексцентричният италианец. „В крайна сметка Renault, Mercedes-Benz и Ferrari доставят двигатели за останалите отбори, няма да правим пари от това. Струва ни много, но за благото на Формула 1 ще го направим.“

Коментари

габровец
К'во да се прави-прогресът иска жертви!Не е лошо да си купите леки гумени галошки,за да се изолирате от токовите удари.Попитайте "SATA" ,той ще ви упъти към магазина където ги продават.Може да започне дори нов "бизнес"-все пак криза е.Ако го няма тази година да пише по форумите,ще е доста скучно! :'( :-D :-D :-D :-D

comments powered by Disqus