Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Бриаторе: Новите правила направиха Формула 1 интересна

20.04.2011 14:02
Туит
Бриаторе: Новите правила направиха Формула 1 интересна

Бившият тим-шеф на Renault Флавио Бриаторе коментира, че промените във Формула 1 за сезон 2011 са изключително успешни и че никога не се е забавлявал толкова, наблюдавайки състезанията по телевизията.

Италианецът, който бе изритан от Формула 1 след скандалните разкрития около екипа на Renault и Гран при на Сингапур 2008, винаги е бил един от най-радикалните привърженици на промените в спорта. За ирония на съдбата обаче те се случват именно в момент, когато той няма пряко участие във Формула 1 и наблюдава повечето състезания от дома си, а не от питуола.

„Гледах състезанието (Гран при на Китай) по телевизията и определено мога да призная, че никога не съм се забавлявал толкова“, признава Бриаторе пред италианския Gazetta dello Sport. „Свикнали бяхме на отегчителни процесуални състезания – този, който оглави в началото класирането, остава лидер до финала, ако не прави грешки.“

„В момента обаче всичко е възможно. Уебър стартира 18-и и завърши само на седем секунди зад лидера, а ако имаше още няколко обиколки, можеше и да спечели.“

„Състезателите вече се отличават по пилотските си качества, но и по уменията да намират правилната тактика. На финала, като погледнете класирането, сами виждате, че най-добрите изпъкват.“

„Спокойно мога да кажа, че новите правила най-накрая направиха Формула 1 едно вълнуващо преживяване. Преди беше пълна скръб, а сега има голяма неизвестност. Гумите промениха ситуацията към добро.“

Пилотът на Mercedes GP Нико Розберг също се изказа много ласкаво за новите правила наскоро. „Задното крило – може би най-добрата идея във Формула 1. Гумите на Pirelli също. Всеки ги критикуваше, но те направиха нашия спорт зрелищен. Това е страхотно“, коментира младият германец, който в Китай бе на крачка от победата, но в крайна сметка завърши пети.

Коментари
comments powered by Disqus