Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bridgestone променя сликовете

02.07.2008 09:07
Туит

Bridgestone ще промени каучуковите смеси на сликовете за предстоящите тестове, след като Световният съвет взе решение на своето заседание миналата седмица да запази чохлите за подгряване на гумите.

По първоначален план предварителното загряване на гумите трябваше да отпадне през 2009 година, но поради съображения за сигурност ФИА се отказа от идеята. Това е и причината за предстоящите този месец тестове, на които отборите ще пробват финалните версии на сликовете, Bridgestone да промени състава на каучуковите смеси.

„Преди работихме върху гумите с идеята, че няма да се подгряват предварително”, коментира Хирохиде Хамашима, ръководител в спортния отдел на Bridgestone. „Новината за запазването на чохлите е причината да променим работните смеси преди тестовете – конструкцията остава същата като при сликовете, които тимовете изпробваха по-рано през годината.”

Промяната в плановете вече е налице, но Хамашима продължава да вярва, че тя не е била наложителна. „Да имаме чохли за подгряване е по-лесният вариант отколкото да нямаме, но аз съм сигурен, че щяхме да се справим и да осигурим на пилотите добри гуми, които няма да провокират проблеми от гледна точка на сигурността.”

Две официални тестови сесии са предвидени за този месец – на „Хокенхайм” (8-10 юли) и на „Херес” (23-25 юли). Отборите ще имат възможност да изпробват новите сликове на испанската писта, след което Bridgestone ще вземе окончателното си решение за структурата и състава на гумите.

Коментари
comments powered by Disqus