Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bridgestone тества нови смеси за сликовете

28.03.2008 10:03 1
1
2571830949
Туит

От Bridgestone се надяват, че благодарение на новите каучукови смеси и по-високите температури на пистата отборите няма да имат проблеми със загряването на сликовете в Барселона идния месец.

По всяка вероятност през 2009 година сликовете отново ще са разрешени във Формула 1. Японската компания Bridgestone, която е единствен доставчик на гуми за шампионата, стартира развойната дейност по новия продукт още миналия сезон. На „Херес” през декември отборите имаха възможност да го тестват като част от подготовката за предстоящата промяна.

Пилотите не скриха задоволството си от завръщането на сликовете, но изразиха притеснения относно забраната за използване на т. нар. чохли за подгряването им преди старта. Причината е, че разликата между оптималната работна температура на гумата и тази при излизане от пита е прекалено голяма.

„Притеснен съм от факта, че между отделните автомобили ще има сериозна разлика при загряването на гумите, особено в квалификациите”, коментира Дейвид Култард. „Говорих с няколко колеги по този въпрос и те са на същото мнение. Представете си, че автомобилът напуска питлейна със студени сликове, тъй като чохлите са забранени, а в същия момент на пистата има пилоти в бърза обиколка. Страшно е, разликите в скоростта са драстични.”

Три типа каучукови смеси ще предложи Bridgestone на своите клиенти за тестовете на Барселона (14-17 април), с които се надява да овладее проблема в температурните разлики. „Все още обмисляме вариациите в смесите. Искаме да тестваме процеса на загряване, тъй като голяма част от пилотите споделиха притеснения в това отношение”, коментира Хирохиде Хамашима, ръководител в развойния отдел на Bridgestone в областта на моторните спортове.

„Твърде бавно гумите достигаха работната си температура. Това се отразява директно върху баланса на автомобила, защото.задните загряват значително по-бързо. След две или три обиколки предните все още са студени. В последствие задните се износват по-бързо, което затруднява пилотите.”

Регулациите за сезон 2009 все още не са в окончателния си вариант, но Хамашима предполага, че Bridgestone отново ще предлага на своите клиенти четири типа каучукови смеси.

Друг интересен факт около гумите във Формула 1 е, че за първия нощен старт в историята на шампионата – Гран при на Сингапур, от японската копания планират да маркират по-мекия комплект с флуоресцентна лента в единия от каналите.

Коментари

asa
Kato gi vurnat tezi gumi zagravqt po-bavno ot sega6nite.Tova ozna4ava 4e samite startove shte sa po-interesni kakto i purvite dve obikolki dokato zagreqt gumite.Shte ima pove4e gre6ki i shte e po-interesno za nas zritelite! ;) :) :-D

comments powered by Disqus