Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bridgestone: В McLaren не са сгрешили с гумите на Хамилън

03.04.2010 09:54
Туит

Екипът на McLaren е взел правилното решение, като е извика за втори път Хамилтън в бокса преди седмица в Австралия, категорични са от Bridgestone.

Хамилтън се движеше на трета позиция и следваше плътно втория Роберт Кубица, но екипът на McLaren го повика в бокса за смяна на гуми, което позволи на Фелипе Маса и Фернандо Алонсо да минат пред него. Всички пилоти в челото избраха стратегия с един бокс, което се оказа и най-добрият вариант за надпреварата на „Албърт парк“. Въпреки че Хамилтън бе много бърз в последната фаза от надпреварата, той така и не можа да изпревари четвъртия Фернандо Алонсо, а при една от атаките си бе ударен от движещия се зад него Марк Уебър, в резултат на което остана едва шести на финала.

Британецът бе много критичен към своя тим и стовари върху тях вината за това, че не е допълнил победата на Бътън с второ място, но от Bridgestone коментираха този уикенд в Малайзия, че е било невъзможно Хамилтън, както и Уебър, който използваше аналогичната стратегия, да изкарат надпреварата с едно спиране.

„Що се отнася до Уебър и Хамилтън – първият им комплект гуми за сухо беше почти износен (преди да влязат в бокса)”, коментира пред Autosport Хирохиде Хамашима, директор по развойната дейност в спортния отдел на Bridgestone. „Трябваше да спрат два пъти.”

Хамашима допълва, че стратегията на победителя Бътън също е била крайно рискова. „Протекторът на Дженсън беше износен почти изцяло (на финала). Ситуацията беше много опасна.”

Фернандо Алонсо е бил пилотът с най-добър мениджмънт на гумите, вярва японският специалист. Въпреки че испанецът също заложи на стратегия с едно спиране и до последно се бореше с Фелипе Маса и Люис Хамилтън, неговите гуми са били в перфектно състояние след финала. „Фернандо Алонсо беше просто фантастичен. Пази гумите си по уникален начин. Страхотно е. Тези на Фернандо изглеждаха отлично (дори и след края на състезанието).”

Коментари
comments powered by Disqus