Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bridgsetone: Бял кант за "опшън" гумите

09.03.2007 11:03
Туит

Японската компания Bridgestone потвърди предположението, че “опшън” гумите във Формула 1 ще бъдат маркирани с бяла ивица, която ще позволява на зрителите да следят отблизо стратегиите на отделните отбори.

Още във вторник FIA официално излезе със становището, че използваните твърд и мек вариант трябва да се различават визуално за всяко едно състезание. Аналогичното изискване за Champ Car сериите се реализира от Bridgestone още по време на производствения цикъл, когато бордът на гумите се оцветява в червено. Във Формула 1 обаче ще се използва своебразно временно решение, което ще позволява маркирането на “опшън” гумите за всяко едно състезание поотделно.

Причина за използването на тази технология е фактът, че за различните Гран При японският производител ще предлага два варианта (твърд и мек) от общо четири спецификации на гумите - “хард”, “медиум”, “софт” и “суперсофт”. По този начин “медиум” опцията например може да бъде едновременно твърд и мек вариант в зависимост от състезанието, което не позволява използването на радикалната технология, съответна за Champ Car сериите.

Въпреки че правилото за маркираните гуми предизвика множество негативни реакции, позитивните отзиви също са факт. “Това е страхотен успех”, коментира техническият ръководител в екипа на Spyker Майк Гаскойн. “Смешно е, че някои от отборите му се противопоставят.”

“Гумената война вече не съществува. Всеки разполага с по две спецификации, което логично ще предизвика интерес, а някои хора се опитват да се прикрият. Това правило е факт в Champ Car сериите и аз съм убеден, че включването му във Формула 1 е абсолютно оправдано.”

Коментари
comments powered by Disqus