Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Brilliance FRV: Прицелен в Golf-класа

24.04.2007 13:04
Туит

Автомобилният производител China Brilliance стана първата китайска компания, стъпила официално на автомобилния пазар в страни като Германия. Сега в Шанхай беше представен експортният модел FRV, който е призван да се бори с конкуренти от категорията на VW Golf.

Моделът е с каросерия класически хечбек и с дължина 4,18 метра, широчина 1,75 метра и височина 1,46 метра попада точно в компактния клас. Дизайнът е решен типично по китайски – личат заемки от редица модели на други компании, а за индивидуален характер няма смисъл да се отваря и дума.

Автомобилът се задвижва от 1,6-литров бензинов четирицилиндров двигател с мощност 108 конски сили. FRV ще дебютира на китайския пазар още през тази година, като засега не се посочва датата на стъпванвето му в Европа.

Коментари
comments powered by Disqus