Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bugatti 16C Galibier: Алпийски проход

09.11.2009 17:42
Туит

Публична тайна е, че в близко бъдеще Bugatti 16C Galibier Concept ще се превърне в сериен модел. От компанията обаче отказват да официално да потвърдят този факт, но не и да публикуват фотографии и информация за него.

16C Galibier Concept, който бе представен официално през септември, е четириврато купе, оборудвано с осемлитровия мотор от Veyron. По всяка вероятност обаче в тази си версия 16-цилиндровият агрегат ще бъде дефорсиран и няма да реализира умопомрачаващите 1001 к. с. максимална мощност и 1250 Нм максимален въртящ момент на донора, като спекулациите варират в диапазона между 800 и 1000 к. с. Задвижването, естествено, е и на четирите колела, спирачките са керамично-карбонови, а окачването е специално разработено за модела.

С издължения си преден капак, силно наклоненото челно стъкло, изтеглената назад кабина и агресивната задница Galibier излъчва филигранна елегантност и динамика, а не монументалност и тежест. Традиционни за Bugatti са формата на предната решетка и напомнящата за легендарния Type 57 преминаваща през средата на покрива изпъкнала линия, в която е интегрирана третата стоп светлина. Двуцветната каросерия също е част от стила на Bugatti: предните калници и вратите са от полиран алуминий, а каросерията показва своята фина карбонова структура, дискретно покрита от син прозрачен лак.

Интериорът е истинска приказка, направена от несметни количества кожа и полирани фурнири от екзотичния дървесен вид варвона. Кокпитът е редуциран само до най-важното, липсват всякакви детайли, които биха развалили естетическата цялост на оформлението. Централната конзола приютява централен контролер, който по желание се издига нагоре и служи за командването на всички възможни функции, които ще можем да открием догодина в новото издание на Audi A8.

Над волана има дисплей, изобразяващ най-важните данни за автомобила. В долната част на средната конзола е монтиран екран, който лесно може да се премести оттам и да бъде поставен пред седящите на втория ред. Над него се вижда малък, но изключително елегантен хронограф от Parmigiani. Той може да бъде свален от таблото и да се носи като класически ръчен часовник благодарение на нестандартния дизайн на каишката.

Предполагаемата цена на серийния Bugatti 16C Galibier е около 1 милион евро. Публичният дебют по всяка вероятност ще се състои на автомобилния салон в Лос Анджелис.

Коментари
comments powered by Disqus