Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bugatti 16C Galibier: На поточната линия?

05.04.2011 10:36
Туит

Групата VW е дала зелена светлина на Bugatti за производството на 16C Galibier. Максималната му мощност ще бъде 1000 к.с., а цената ще гравитира около 1 милион евро.

Това е информацията на Bloomberg, а същевременно от VW AG все още няма потвърждение. Двама вътрешни източници на изданието обаче твърдят, че серийното бъдеще на луксозния автомобил е сигурно.

Волфганг Дюрхаймер, бившият шеф на развойната дейност в Porsche и настоящ ръководител на Bugatti и Bentley, е настоявал 16C Galibier да премине във фаза на серийно производство пред ръководството на VW още от назначаването си на новата длъжност през февруари, пише още Bloomberg.

16C Galibier Concept, който бе представен официално в Женева миналата година, е четириврато купе, оборудвано с осемлитровия мотор от Veyron. Задвижването, естествено, е и на четирите колела, спирачките са керамично-карбонови, а окачването е специално разработено за модела.

С издължения си преден капак, силно наклоненото челно стъкло, изтеглената назад кабина и агресивната задница Galibier излъчва филигранна елегантност и динамика, а не монументалност и тежест. Традиционни за Bugatti са формата на предната решетка и напомнящата за легендарния Type 57 преминаваща през средата на покрива изпъкнала линия, в която е интегрирана третата стоп светлина. Двуцветната каросерия също е част от стила на Bugatti: предните калници и вратите са от полиран алуминий, а каросерията показва своята фина карбонова структура, дискретно покрита от син прозрачен лак.

Интериорът е истинска приказка, направена от несметни количества кожа и полирани фурнири от екзотичния дървесен вид варвона. Кокпитът е редуциран само до най-важното, липсват всякакви детайли, които биха развалили естетическата цялост на оформлението. Централната конзола приютява централен контролер, който по желание се издига нагоре и служи за командването на всички възможни функции, които ще можем да открием догодина в новото издание на Audi A8.

Над волана има дисплей, изобразяващ най-важните данни за автомобила. В долната част на средната конзола е монтиран екран, който лесно може да се премести оттам и да бъде поставен пред седящите на втория ред. Над него се вижда малък, но изключително елегантен хронограф от Parmigiani. Той може да бъде свален от таблото и да се носи като класически ръчен часовник благодарение на нестандартния дизайн на каишката.

Ако плановете за серийно производство бъдат реализирани, то 16C Galibier ще се сглобява в Молзаим, където понастоящем компанията произвежда Veyron 16.4.

Коментари
comments powered by Disqus