Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bugatti 16C Galibier: Ще чакате до 2015

06.10.2011 09:50
Туит

Историята за това дали прототипът Bugatti Galibier ще се превърне в сериен автомобил започва да прилича все повече на сапунен сериал. Последната новост в тази насока е, че дори и да се качи на поточната линия, луксозният модел няма да се появи на пазара преди 2015 г.

„Все още бордът на директорите на групата не ни дава дата”, коментира президентът на Bugatti Волфганг Дюрхаймер пред колегите ни от немския auto motor und sport, допълвайки че развойната дейност по модела не е спряла в нито един момент и че ни очакват мащаби промени, особено в задната част, за което наскоро писахме.

Първоначално се смяташе, че Bugatti Galibier ще получи осемлитровия мотор W16 на Veyron, но във версия с 900 к.с.. Дюрхаймер обаче е категоричен, че нито един автомобил на марката не може да си позволи лукса да бъде пo-слаб от своя предшественик, което означава че аксималната мощност със сигурност ще бъде над 1001 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus