Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bugatti подготвя хибриден наследник на супер Veyron

14.07.2014 10:43
Туит

Моделът с две врати най-вероятно ще има мощност от 1500 к. с.

Bugatti ще създаде хибриден последовател на вече познатия Veyron Grand Sport с 1200 конски сили, твърдят добре запознати източници.

Новият модел ще подобри най-високата максимална скорост от 431км/ч (268 мили/ч) на Veyron Super Sport, сочат източниците. Veyron Super Sport изгуби титлата за най-бърз произвеждан досега автомобил през февруари от Hennessey Venom GT.

Новият автомобил с две врати най-вероятно ще има мощност от 1500 конски сили, идващи от 16-цилиндров двигател, а производството ще бъде ограничено до 450 екземпляра както при актуалния Veyron, това заявиха два независима източника пред Reuters.

Bugatti, който е собственост на Volkswagen Group, разработва проект за 2015 наследник на модела за 1,7 млн. долара, информира източник от VW.

Изпълнителният директор на Bugatti Волфганг Дюрхаймер е привърженик на хибридна версия на следващия модел на марката, но не желае да разкрие никакви подробности.

"Новият модел няма да е по-малко вълнуващ от Veyron", заяви говорител на Bugatti, без да каже нищо повече. "Клиентите ни имат определени очаквания."

Свръхлуксозните марки като Ferrari, McLaren и Porsche вече прегърнаха електрическото задвижване след дългогодишна съпротива, за да отговорят на строгите изисквания за намаляване на вредите емисии CO2.

Хибридните системи, използвани в McLaren's P1 и Porsche 918 Spyder, способстват за увеличаване на мощността и подобряване на горивната икономичност.

"Преминаването към хибридно задвижване изглежда логична стъпка  за производителите на супер автомобили”, каза Щефан Брацел, шеф на Центъра за автомобилен мениджмънт, разположен недалеч от Кьолн. "С намаляване на вредните емисии и увеличаване на мощността те могат да произвеждат по-голямо количество такива автомобили".

VW придоби бранда Bugatti през 1998 и заедно с Lamborghini и Bentley Motors притежава стабилна група от производители на супер автомобили. Междувременно добре информиран източник твърди, че в разработването на високи технологии във Veyron са похарчени страшно много пари.

Производството на Veyron series стартира през  2005. До момента са продадени 430 автомобила от планираните като цяло 450 екземпляра, каза говорител на компанията.

Коментари
comments powered by Disqus