Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bugatti Type 57C Coupe: В опит за нов световен рекорд

04.06.2009 14:13
Туит
Bugatti Type 57C Coupe: В опит за нов световен рекорд

На специалното шоу Pebble Beach Concours d'Elegance ще бъде обявен на търг личният автомобил на Еторе Бугати от 1936 г. Bugatti Type 57C Coupe.

Има голяма вероятност световният рекорд за най-скъп автомобил, продаден на търг, да бъде подобрен от личното купе на Еторе Бугати Type 57C Coupe. В момента най-скъпоструващата кола в света е Ferrari 250 Testa Rossa от 1957 г., която достигна крайна цена от $12,1 млн.

Bugatti Type 57C Coupe се счита за изключително ценна част от автомобилната история, защото е произведен специално като подарък за рождения ден на основателя на фирмата Еторе Бугати. Служителите от фабриката пазят униката по удивителен начин по време на Втората световна война.

След смъртта на собственика през август 1947 г. автомобилът продължава да се радва на специални грижи. По-късно получава уникални двигател, скорости, нови части по окачването и промени в интериора. След първата му продажба през 1950 г. класическият автомобил е бил притежание на изключително подбрани хора.

Въпреки дълголетието Bugatti Type 57C Coupe никога не е бил реставриран и всичко по него е абсолютно оригинално.

Коментари
comments powered by Disqus