Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bugatti Veyron Grand Sport: Съвършенство без покрив

28.05.2009 12:02
Туит

Bugatti обяви официално, че започва производството на откритата версия на най-бързия сериен автомобил в света.

На миналогодишния конкурс Concours d'Elegance в Пебъл Бийч, Калифорния бе представен първият роудстър Bugatti Veyron Grand Sport. Тогава ексклузивната суперкола бе продадена на търг за главозамайващите 2,19 млн. долара, като 900 000 бяха дарени за благотворителност.

Почти година по-късно Bugatti обави официално, че започва производството на само 150-те запланувани бройки Grand Sport. Първите 50 от тях ще отидат при почетни клиенти на Bugatti.

Веднага щом стартира производството, Bugatti Veyron Grand Sport ще се превърне автоматично в най-мощния роудстър в света. Двигателят е същия 16-цилиндров с 4 турбокомпресора и работен обем от 8 литра, като максималната му мощност е 1001 к. с. и 1250 Нм въртящ момент. С монтиран покрив максималната скорост си остава 407 км/ч, но без него е ограничена „само” на 360 км/ч.

Разликите с купето са главно в челното стъкло и предните фарове. Тъй като покривът трябва да се сваля изцяло, от Bugatti предоставят мек, временен вариант. Той може да се използва при скорост не по-висока от 130 км/ч.

В оборудването е добавен 2,7-инчов монитор с камера за задно виждане и аудиосистема Puccini.

Заради липсата на покрив някои части от шасито са подсилени. Добавени са допълнителни подсигурители при страничен удар и преобръщане.

Очаква се първите модели да излязат на пазара през месец юли, като цената ще бъде около 1,4 млн евро плюс таксите и транспорта.
Коментари
comments powered by Disqus