Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bugatti Veyron Super Sport: Дебют в синьо

19.08.2010 11:37
Туит

Моделът ще бъде представен и в малка серия от пет автомобила без ограничения, които ще са в състояние да достигнат заветните над 430 км/ч.

В началото на юли Bugatti си върна рекорд за най-бърз сериен автомобил с доработената и с 20% по-мощна версия на Veyron Super Sport, а сега я представи официално и на конкурса за елегантност в Пебъл бийч, Калифорния. Показаният модел беше предрешен в кралско сини одежди.

Новото най-бързо Bugatti е електронно ограничено до „едва“ 415 км/ч, заради запазването на гумите. Все пак първите пет броя на Super Sport ще са представители на серия World Record Edition и ще могат спокойно да се борят за достигането на върховата регистрирана скорост от 431.072 км/ч. Те ще повтарят украската на самия рекордьор - лакиран карбон и искрящо оранжево, и вече са разпродадени.

Двигателят на подобрения Veyron е същият 8.0-литров W16, но след уголемяването на четирите турбокомпресора вече генерира смазващите 1200 к.с. и 1500 Нм въртящ момент.

По шасито също има корекции – амортисьорите са нови, стабилизиращите щанги са подсилени, променени са и пружините. Същевременно стандартната скоростна кутия е заменена със седемстепенна с два съединителя.

Модифициран е и аеродинамичният пакет. Предните въздуховоди са уголемени, върху покрива има два нови отвора, които отвеждат въздушната струя към двигателя, а в задната част впечатление правят двойният дифузор и централноразположеният накрайник на изпускателната система.

Коментари
comments powered by Disqus