Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Buick LaCrosse: Американски прелести

09.01.2009 11:39 2
2
2571838143
Туит

Американският седан ще дебютира официално на автосалона в Детройт, който започва утре.

Моделът е резултат от сътрудничеството на китайски специалисти от Pan Asia Technical Automotive Center, европейски експерти в областта на окачването и американските им колеги от General Motors. Моделът стъпва на показаната в Пекин концепция Invicta , за която auto motor und sport ви информира.

Запомнящи са масивната предна маска и голямото челно стъкло. Силуетът напомня за формите на купе, като в профил забелязваме прилика с Lexus LS 600. В задницата от друга страна изпъкват стоповете, напомнящи за пета серия на BMW, както и високата заострена броня.

Под капака на LaCrosse ще работи трилитров V6 с директно впръскване и мощност 255 к. с. По-напомпаният му колега пък разполага с кубатура от 3,6 литра и впряга 25 "коня" повече. Базовата версия на американския седан е снабдена с шестстепенна автоматична трансмисия. Стандартните колела са във формат 17 цола, но срещу доплащане могат да бъдат монтирани 18 и 19-цолови.

По желание на клиента и срещу съответната сума LaCrosse може да бъде задвижван от четирите си колела - в противен случай предавателни са само предните. Други интересни "екстри" са адаптивното окачване, коженият салон с възможност за подгряване на седалките, както и камерата за задно виждане.

Коментари

velinov
Samo da kaja, che Opel prinadleji /pone vse oshte/ na Gm, taka che ne vijdam neshto losho. puk i razlikite s Insignia sa dosta vidimi.

th4r3rh
Tiq ot GM tolkova li nqmat pari i dizaineri da im izmislqt nqkvi tehni si brakmi ami wse izpolzvat ewropeiskite opeli(v slu4aq Insignia).

comments powered by Disqus