Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Buick LaCrosse eAssist: Стандартен от догодина

16.11.2010 14:34
Туит

На автомобилния салон в Лос Анджелис GM ще представи хибридната версия на Buick LaCrosse. Дали и идентичният Opel Insignia ще се сдобие с подобна модификация, все още не е ясно.

Това, което се случва с Buick LaCrosse, всъщност е, че GM ще замени базовия бензин с псевдохибридна версия, наречена eAssist. Тя ще е стандартна за всички автомобили с 2,4-литровия четирицилиндров мотор за моделната 2012 г. и ще гарантира до 25% по-добра ефективност.

В основата на eAssist стои електромоторът с максимална изходна мощност от 11 кВт, който функционира като класически двигател успоредно с ДВГ при нужда от по-голямо ускорение и същевременно като генератор при обратно ускорение. Комбиниран е с литиево-йонна батерия, разположена зад задните седалки и новата шестстепенна автоматична трансмисия, което прави възможен разхода от 25 мили с един галон (9,4 литра) при градски условия и 37 мили с един галон (6,4 литра) при извънградски трафик.

За отличната ефективност на силовия тракт помагат също стандартният старт/стоп и оптимизираната аеродинамика (нов под и активен контрол на въздуховодите отпред). От GM същевременно обещават и прилична динамика, тъй като комбинираната мощност на силовия тракт достига приблизително 180 к.с.

Цената на това удоволствие отвъд Океана ще бъде около 30 000 долара.

Коментари
comments powered by Disqus