Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Buick Regal GS: Downsizing

08.01.2010 09:48
Туит

Buick ще представи на автомобилния салон в Детройт спортната версия на модела Regal. GS е на практика копие на Insignia OPC, но с двулитров редови двигател, а не с 2,8-литровия V6.

Това, че в САЩ дадена автомобил се предлага с по-малък двигател спрямо европейската му версия, наистина означава, че отвъд Океана се случват промени. Такъв е случаят с Regal GS, американският аналог на Opel Insignia OPC, тъй като най-съществената разлика между двата модела е в силовия тракт, където 2,8-литровият V6 (325 к.с.) е заменен с двулитров редови Ecotec.

Във версията на Buick Regal GS той генерира 190 кВт (255 к. с.) и 400 Нм максимален въртящ момент. Комбиниран е с шестстепенна механична трансмисия и система за двойно предаване с електронен диференциал с ограничено приплъзване.

IDCS системата (Interactive Drive Control System) оптимизира настройките на автомобила в зависимост от стила на водача, като включва три режима на управление – нормален, спортен и GS. Промяната им засяга настройките на очакването и кормилната система, както и чувствителността на педала за газта.

Спирачната система е на Brembo, като дисковете са 355-милиметрови, а алуминиевите спирачни апарати – четирибутални. Те се подават срамежливо зад 20-цоловите колела с гуми Bridgestone 245/35ZR20.

„Направихме Regal GS, за да проучим каква ще бъде реакцията към една спортна версия на Regal“, коментира Крейг Биърли, маркетинг и продуктов директор за Buick. „Regal GS, подобно на Regal, е базиран на спечелилия толкова награди Opel Insignia , ето защо вярваме, че по този начин можем да дадем нов живот на Gran Sport версията, добре позната от миналото на Buick.“

Коментари
comments powered by Disqus