Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Булие: Личните интереси не трябва да определят новия правилник

28.04.2011 16:37
Туит
Булие: Личните интереси не трябва да определят новия правилник

Тим-шефът на Lotus Renault Ерик Булие е категоричен, че правилата около новите двигатели във Формула 1 трябва да са съобразени с това, което ще бъде от най-голяма полза за спорта, а не с интересите на отделните отбори.

В проектоправилника на ФИА вече е записано, че през 2013 г. двигателите ще бъдат 1,6-литрови с принудително пълнене, но част от отборите (най-вече Ferrari), както и Бърни Екълстоун, открито заявиха, че са против подобна промяна. Основният довод е свързан с високите разходи, до които тя ще доведе, но е ясно, че в случая става дума и за лични интереси. А именно те не трябва по никакъв начин да се отразяват върху Формула 1, категоричен е Булие, който наскоро бе номиниран за заместник-председател във FOTA.

„Спорът е сложен и ако трябва да съм докрай коректен, няма еднозначен и лесен отговор“, коментира босът на Renault пред Autosport. „Renault е автомобилен производител и в качеството си на такъв подкрепя новите правила, но и разбираме позицията на част от отборите, които са против. Всеки има своите аргументи, а днес всеки аргумент е основателен, ето защо трябва да седнем и да обсъдим какви са интересите на самите производители, за да можем да вземем правилното решение. Единственото важно в случая е, че трябва да мислим изцяло в полза на Формула 1, а не според личните интереси. Ето защо исках да съм по-активен във FOTA.“

Коментарите за новите двигатели и бюджетите, свързани с тяхното развитие, идват успоредно с преговорите относно споразумението за ограничаване на разходите в спорта и неяснотите, които има на този етап в него. Отборите не постигнаха консенсус по въпроса на срещата си в Малайзия, но Булие смята, че скоро ще има конструктивно решение.

„Всички ние подписахме това споразумение в Сингапур (през миналата година), което означава, че в даден момент сме били единодушни във вижданията си. Ето защо трябва да се върнем към основите на това споразумение и да свършим нужното, за да го финализираме. Убеден съм, че ще намерим решение", допълва Булие.

Коментари
comments powered by Disqus