Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Булвария навърши 20 години

02.06.2011 06:46
Туит

Компанията ще открие официално новия си шоурум със специално събитие на 6 юни.

През 2011 година Булвария празнува 20 години от своето създаване. Компанията ще отбележи своята годишнина с нови предложения, услуги и награди.

Булвария ще предложи на своите клиенти най-новите архитектурни концепции за автосалони на двете марки - „Black Box” на Opel и „White Pearl” на Chevrolet. Компанията ще построи в София свой нов продажбен и сервизен комплекс, съобразен с последните изисквания на GM за посрещане и обслужване на клиенти на марки Opel и Chevrolet.

Булвария отново ще засили дейността си във Варна, както и планира да открие сервизни и продажбени центъра Opel и Chevrolet в още два окръжни центъра на Североизточна България.

Новата услуга на Булвария Cash-back Leasing предлага финансиране, обратно изкупуване и подмяна на автомобили при нисък лихвен разход. Клиентите ще имат възможност да заменят автомобила си с нов на всеки три, четири или пет години, без да заплащат първоначална вноска. Компанията разработва и услуга, свързана с опазването на околната среда. С нея ще се стимулира покупката на автомобили с ниски емисии на въглероден двуокис.

На специално създадения сайт се провежда томбола на Булвария. Всеки четвъртък късметлиите печелят уикенд с нов автомобил на Opel и Chevrolet или талон за обслужване на собствения си автомобил. Големите награди предлагат тестване на автомобил за 20 дни.

Булвария създава и Електронна книга с отворен край, която чрез интерактивен и електронен достъп дава информация за историята на компанията, историята на автомобилния живот през периода 1991 г. - 2011 г., както и припомня значимите исторически събития на България през същия период. Изпълнението на бъдещите планове на Булвария ще продължи историята, разказвана от Електронната книга.

Коментари
comments powered by Disqus