Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Булвария провежда инициатива Усмихни се! Дай предимство!

25.02.2010 12:57
Туит
Булвария провежда инициатива Усмихни се! Дай предимство!

От 22 февруари 2010 г. стартира инициативата „Усмихни се! Дай предимство!”, която е съвместен проект на Булвария – официален вносител на Opel и Chevrolet за България, списание Мy Smile - българско издание за здравето и красотата на Вашата усмивка и сутрешното шоу предаване на радио Витоша „Тройка на разсъмване”.

Идеята на кампанията е да събудим хуманното чувство във всеки зад волана с усмивка, да се опитаме да направим добро и да проявим търпение един към друг. Целта е да подтикнем всеки от нас да дава предимство на пресичащ зебрата пешеходец или на сбъркал лентата шофьор и то с усмивка .

Инициаторите на кампанията са разработили специален стикер, който ще се раздава по от весели мимове по натоварените кръстовища в София от 1 до 12 март. Залепвайки стикера на прозореца на автомобила си, всеки може символично да стане съпричастен към толертността на пътя.

Булвария ще подари на собствениците на Opel и Chevrolet специално създадена за инициативата SMILE карта. С нея могат да се получат подаръци за автомобилите Opel и Chevrolet под формата на резервни части, оригинални и атрактивни аксесоари и сервизно обслужване на специални цени в сервизните центрове на Булвария.

Булвария организира томбола и за всички участници в натоварения трафик на София, която им дава шанс да се спечелят уикенди с новия Opel Astra и новия Chevrolet Spark. Условието за участие в томболата е да се прикачи снимка на собственика на автомобила със залепения върху него стикер чрез регистрация в сайта на Булвария до 22 март 2010 г.

Коментари
comments powered by Disqus