Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

C4 WRC: La flecha roja

08.05.2007 15:05
Туит

След края на един изпълнен с неизвестности и два изнурителни състезателни дни Себастиен Льоб и Даниел Елена достигнаха до крайната победа в 27-ото издание на Рали Аржентина с помощта на C4 WRC. Вторият екипаж на Citroen Дани Сордо и Марк Марти завърши на шесто място южноамериканското изпитание.

Специалните етапи, които очакваха състезателите през третия ден на надпреварата, нямаха нищо общо с „баладата“ в планината, които всички прогнозираха. През последната нощ от ралито над Вия Карлос Пас се изсипа пороен дъжд. Климатичната обстановка се укроти едва в зората на неделния ден. Двата автомобила Citroen C4 WRC напуснаха техническия център, превърнал се в аквапарк, с гуми BFGoodrich от по-мека смес и специално изработени шарки.

Една от традициите в Аржентина е възможността феновете да следят директно в ефир коментарите на така наречените „palomos“, говорители край пътя, които чрез радио връзка анализират преминаването на автомобилите през даден специален етап. Страхотно запален, един от тези коментатори изрече на един дъх култовата фраза: „Червената стрела на Citroen в ръцете на Себастиен Льоб е не само впечатляваща, но й крайно ефикасна.“

Твърдо решени да запазят лидерската си позиция в ралито, Себастиен и Даниел почти удвоиха аванса си само за два специални етапа: „Щях да увелича скоростта, ако Маркус Грьонхолм беше опитал да направи нещо повече“, разказва Себастиан Льоб. „Така успяхме да се откъснем по-напред и да стигнем до финала без излишен стрес. Тази нова победа за Citroen C4 WRC, на все още непознат терен, ми достави истинско удоволствие. Въпреки бъркотията в организацията през първия ден винаги е приятно да се състезаваш пред толкова запалена публика. C4 WRC се представяше отлично на всички етапи от ралито. Имаме преднина от три точки пред Маркус в шампионата на пилотите. Истинската битка между нас обаче ще започне едва след рали „Сардиния“.

След проблема, който имаха с хидравликата в съботния ден (СЕ 18), Дани Сордо и Марк Марти демонстрираха по впечатляващ начин своя потенциал в неделя. „До края не оставаха много километри, но ние въпреки всичко искахме да подобрим класирането си“, заяви Дани. „Най-доброто време на двадесетия скоростен етап ни позволи да излезем на седма позиция. Много добре усещах C4 WRC, затова отново атакувахме, като в крайна сметка окупирахме шестото място. Постигнатите крайни резултати на най-трудните етапи, начинът, по който се чувствах зад волана на C4 WRC и малката разлика спрямо лидерите, показват че продължавам да подобрявам карането си, но и че все още има какво да уча.“

„Двудневната надпревара в Аржентина се превърна в истински спринт, където грешките не бяха позволени“, сподели Ги Фреклен след финала. „Свръхнапрежението от отмяната на седем от общо осемте специални етапа в петъчния ден си каза думата. В крайна сметка в този мач от два сета Себастиeн и Даниел излязоха победители, постигайки 12 най-добри времена от общо 16. C4 WRC за пореден път доказа своите качества. Това е трета поредна победа за сезона и четвърта от шест ралита.

Citroen е непобедим в Аржентина през последните четири години. Този факт е признание за отличната работа, която върши целият екип. На този труден терен Дани Сордо, който е млад и все още няма достатъчно опит, успя да докаже, че не съм сбъркал при избора. Смятам, че той направи огромна крачка напред и не спира да се усъвършенства.“

Коментари
comments powered by Disqus