Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Caddy: най-продаваният Volkswagen за годината

22.01.2007 22:01
Туит
Caddy: най-продаваният Volkswagen за годината

Изминалата 2006 година бе изключително успешна за Порше БГ, официален вносител на Volkswagen за България – особено в сегмента на лекотоварните модели.

Никога досега у нас не са продавани толкова лекотоварни автомобили на германския гигант. Ръстът на продажбите е отражение на напълно обновената лекотоварна гама. През 2003 година на пазара в Европа стъпи най-новото поколение на Transporter, а от 2004 година в продажба е и последната генерация на Caddy.

Освен тотален любимец на изключително широк диапазон от фирми от най-различни браншове, Caddy с трите си подмоделни линии Kasten, Kombi и Life се утвърди като най-продавания модел на Volkswagen в България през 2006 година. Спрямо продажбените нива от 2004 година, когато се продаваха едва по около 40 автомобила от модела на година, през 2006 Caddy записа цели 490 продажби – близо 5 пъти повече само за 2 години. С 821 продадени лекотоварни автомобили през 2006 Volkswagen се превърна в най-бързорастящата лекотоварна марка в България. Продажбите са се покачили 11,5 пъти в сравнение с 2004 и близо 2 пъти в сравнение с 2005. От 13-та позиция в групата на лекотоварните през 2004 година с едва около 1 % Volkswagen се класира на 4-то място през 2006 година с над 8 % пазарен дял, като започва курс по влизането в челната тройка на най-продаваните лекотоварни марки у нас.

Коментари
comments powered by Disqus