Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Cadillac ATS: На прицел са европейците

09.01.2012 15:12
Туит

Cadillac използва автомобилния салон в Детройт, за да покаже своето най-ново творение – компактният седан ATS. Успоредно с него ще дебютира и новият двулитров двигател на GM.

Cadillac ATS е проектиран изцяло според новата Art & Science (от анлг. изкуство и наука) философия на марката. Това е и „най-подвижният и лек Cadillac, който по отношение на теглото е лидер в класа си – 1542 кг“.

Ако се съди по обещанията в официалното съобщение и публикуваните технически характеристики, то ATS наистина ще бъде революционен продукт за марката благодарение на почти перфектното съотношение на масите (близо 50/50), петзвенното задно окачване и модифицирано предно с Magnetic Ride Control системата за управление на характеристиките му в реално време, спирачната система на Brembo и двойното предаване, което се предлага като опция.

„Целта на ATS е да промени статуковото в сегмента, който се контролира изцяло от европейските марки“, коментира Дон Бътлър, вицепрезидент в маркетинг отдела на Cadillac. „Ето защо подходът ни към развойната дейност на всеки един елемент бе толкова мащабен и целенасочен.“

Базовият двигател за ATS е 2,5-литров атмосферен, който генерира 200 к.с. и 255 Нм, но той едва ли ще представлява интерес на фона на това, че под капака на новия седан ще работи двултировият турбомотор на GM от последно поколение (270 к.с. и 353 Нм). Най-екстремната версия на този етап използва 3,6-литровия V6 (318 к.с.и 362 Нм). По време на презентацията Дон Бътлър е потвърдил още, че се очаква и появата на дизелов двигател.

Задвижващите колела на ATS стандартно са задните, но моделът ще се предлага и с двойно предаване. Опция е и шестстепенната трансмисия, която представлява алтернатива на шестстепенната механична.

Коментари
comments powered by Disqus