Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Cadillac CTS: Наследникът

09.01.2007 17:01
Туит

Досега опитите на Cadillac CTS да си извоюва заслужаваща респект позиция в средния клас беше белязана под знака на ъгловат американски дизайн и лаком, но неособено динамичен V6-мотор. Изцяло новият наследник на CTS отпразнува своята премиера на Detroit Motor Show.

Ролята на базов двигател се изпълнява от 2,8-литров VVT-V6 с 210 к. с. и въртящ момент 263 нютонметра. 3,6-литровият V6-двигател с 257 к. с. остава в гамата на модела, но е получил повече мощност, както и нова версия с директно впръскване на горивото и 300 к. с. Както и своя предшественик, CTS продължава да се предлага със задвижване на задните или на четирите колела, осъществявано през шестстепенна механична или, по избор, автоматична трансмисия.

Единствената непроменена външна мярка остава междуосието от 2,87 метра, иначе американската лимузина е пораснала по всички останали параметри. Колелата са 17-цолови със седемлъчев или 18-цолови с деветлъчев дизайн.  Някои от елементите на окачването, управлението и спирачната система на сегашните V-модификации на различните модели на марката са серийно вградени при новото поколение на CTS. На по-късен етап се предвижда и появата на пълноценна „наточена” версия с допълнителното означение „V”.

Все пак най-съществените промени видимо са засегнали интериора на автомобила, тъй като GM има амбицията автомобилите на концерна да бъдат конкурентоспособни на европейските си конкуренти и по този показател. Сред предлаганите опции са извод за I-Pod, аудиосистема Bose, DVD-навигационна система, Easy-Key безключово отваряне на автомобила и т.н. За подобаващата атмосфера се грижат отчасти ръчно избработените благородни материали и изисканото LED-осветление на вътрешността.

Началото на продажбите на новата генерация на Cadillac CTS в Щатите ще бъде в края на лятото, а в Европа моделът ще се появи през последните три месеца на годината.

Коментари
comments powered by Disqus