Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Cadillac CTS: Новости отвън и отвътре за 2015 г.

12.08.2014 10:11
Туит

Под предния капак на автомобила промените са незначителни

Cadillac преобрази наскоро стартиралия CTS, който до края на годината ще стъпи на пазара като модел от високата средна класа.

Новият Cadillac CTS е с ревизирана радиаторна решетка

Новият Cadillac CTS 2015 е буквално с нов облик. Предната част на седана е силно модифицирана. Както и при всички бъдещи модели, новото лого на марката върху радиаторната решетка вече е без лавров венец. Радиаторната решетка, включително активните въздухозаборници вече са с хоризонтални хромирани напречни подпори, в стил V-Sport, те са в черен хром. Новата радиаторна решетка е обрамчена от  ревизирани фарове с LED ленти. Срещу доплащане светлини могат да бъдат Bi-Xenon. В долната зона на Cadillac е монтирана леко променена престилка.

Cadillac CTS от 272 к.с.

Наред с останалите промени, визуалното обновление на Cadillac CTS включва осветени алуминиеви дръжки на вратите, алуминиеви елементи на страничните стъкла, трета стоп светлина, вградена в капака на багажника, трапецовидни накрайници на изпускателната система, както и 17-цолови алуминиеви джанти. Срещу доплащане могат да се монтират 18-, дори и 19- цолови. Заедно с големия брой нови цветови нюанси и тапицерски дизайн, водачът и пътникът на предната седалка могат да се радват на многобройни функции за безопасност и комфорт. Така на борда има сензор за дъжд, парктроник и асистент за поддържане лентата на движение.

Под предния капак на Cadillac CTS промените са незначителни. На борда на базовата версия има двулитров четирицилиндров турбо с 272 к.с.. Следват 3,6-литровият V6 с 321 к.с., както и Cadillac CTS V Sport с двойно компресиран 3,6-литров V6 с 420 к.с. Всички двигатели са оборудвани с осемстепенна автоматична трансмисия. За адекватното спиране отговаря спирачна система Brembo. Срещу допълнително заплащане клиентите могат да си поръчат окачване с електронно управление и задвижване на всички колела. Който не го удовлетворява всичко това, то той ще трябва да се изчака до 2016 г., когато Cadillac ще пусне на пазара CTS-V с повече от 600 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus