Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Cadillac CTS: Твърде скромно

20.04.2011 14:53
Туит

Cadillac публикува първите снимки на обновения CTS. Фейслифтът ще дебютира пред публика на автомобилния салон в Ню Йорк.

Визуалните промени по емблематичния за Cadillac през новия век модел се изчерпват до новата радиаторна решетка и модифицираното лого на емблемата. И трите версии - CTS Sport Sedan, Sport Wagon и Coupe – ще се възползват от тях, като пазарната им премиера е планирана за края на лятото.

Двигателят остава 3,6-литров с V6 архитектура, но в случая е нова разработка и максималната му мощност достига 318 к.с. (по SAE) при 304 в предишната версия. Положителен ефект, макар и минимален, има и върху въртящия момент – 372 срещу 370 Нм, но най-голямата промяна е свързана с разхода – 13 литра в градски условия и 8,7 на магистрала.

Това е възможно благодарение на уголемените смукателни клапани, получили нови портове, модификациите в цикъла на газоразпределение, новите изпускателни колектори, които са едно цяло с главата (спестени са 6 кг), както и на смукателния колектор от композитни материали (спестени са 2,5 кг). Ако към тях прибавим и олекотените биели и капак на двигателя, то разликата в килограмите между настоящия двигател и новата версия достига 9,3 килограма.

CTS вече ще се предлага стандартно с Bluetooth интерфейс за всички версии, а в базовото оборудване на CTS Coupe ще влиза системата за предупреждение при наличие на опасност в „мъртвия ъгъл”. Друга новост е появата на опционалния Touring пакет, който включва тъмна радиаторна решетка, 18-цолови никелирани колела (19-цолови полирани алуминиеви за CTS 3.6), фурнир от естествена дървесина за салона и тапицерия от естествена кожа.

Коментари
comments powered by Disqus