Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Cadillac CTS-V с мотор от Chevrolet Corvette Z06

19.03.2014 14:09
Туит

Новият седан е издебнат от папараци по време на пътни тестове

Премиерата на CTS-V се очаква през януари 2015 г. на салона в Детройт. Cadillac CTS-V ще получи мотор LT4 V8 6.2 с турбо от последното поколение  Chevrolet Corvette Z06. И ако при  Corvette  „осмакът” генерира  625 к.с., то за Cadillac е дефорсиран до 600 коня. В крайна сметка това е крачка напред в сравнение с отиващия в пенсия CTS-V с двигател LSA V8 6.2 (564 к.с.). За сравнение, при днешния баварски седан M5 под капака му има турбомотор V8 4.4 с мощност 560 к.с. (или 575 к.с. с пакет Competition Package). Собственикът на Cadillac CTS-V  ще може да избира между базовата версия с механична предавателна кутия или автоматична трансмисия срещу доплащане.

Според предварителните данни базовият CTS от трето поколение е станал по-лек от предшественика, притежава ново шаси и нова осемстепенна автоматична предавателна кутия. А добре запознати твърдят, че по-нататък към седана ще се присъединят купе и и комби.

Коментари
comments powered by Disqus