Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Cadillac CTS-V: Желязото

10.06.2008 18:06 10
10
2571832543
Туит

Американският спортен седан прехвърля океана с 564 к. с. и компресорен V8 задвижващ агрегат, за да се изправи срещу европейските герои M5, E63 AMG и S6.

Под капака на CTS-V работи 6,2-литров 8-цилиндров двигател с принудително пълнене, чиито максимален въртящ момент възлиза на 747 Нм при 3800 об./мин. Същият този агрегат намира приложение и в Corvette ZR1, където мощността му е повишена на 620 "коня".

Със своите четири секунди от 0 до 100 км/ч Cadillac CTS-V ще се нареди сред най-добрите спринтьори на европейския пазар. Преработено специално за това издание на четиривратия седан е електронното управление на амортисьорите Magnetic Ride Control. Производителят предлага избор на механична 6-степенна трансмисия или 6-степенен автоматик с планки на волана.

По време на тестови изпитания CTS-V постигна рекордно време за една обиколка на Нюрбургринг. Движейки се по Северната отсечка на пистата, тестовият пилот Джон Хайнричи спря хронометрите на 7:59,32 минути.
Коментари

Pesho11
To4no tozi epizod deto e citiran go bqh gledal po edna kabelarka i ne mojah da povqrvam 4e kadilaka otvq evropeiskite koli. Oba4e e fakt, amerikancite sa si napravili koli4kata nenormalna.

aleksi
dam ama nali znae6 4e muscle cars imaha edva li ne ve4en vdigatel, no ni6to vsepak mersi za infoto otnosno amg-to. iskam da pitam otkade moga da si svalq tozi epizod na top gear

Baro
i pri men extra otdavna ne pomnq ina4e ;) emi az sym po golqm fen na turbo kompresora otkolkoto na mehani4niq a izmestiha e55 amg tuy kato receptata im be6e po-golqm obem i malko po visoki oboroti koqto se okaza mng dobre.. :) no zasega M5 i E63 6te se zadovolqt bez prinuditelno pylnene.Ina4e i ot men pozdravleniq za Cadillaca .Amerikancite leka po leka po4naha da se otdale4avat ot taka nare4enite Muscle Cars.az mislq 4e e dobre tuy kato oniq koli nqmat mng kone sprqmo kubaturata si ;)

aleksi
iskam testa na alpina b3,m3 i c63 amg v auto-motor-und-sport da se poqvi skoro i nie sme hora i se interesyvame ot hubavi koli

aleksi
ina4e pozdravleniq za cadillaca pone spored men e dobur avtomobil mn golqm napreduk sprqmo amerikanskite koli

aleksi
extra ot koga ne se bqhme zasi4ali. kak e? i az sum na tva mnenie m5 ne 507 konq i e nai-stara naistina trqa da se iz4aka da da se obnovi tq i e63 amg. Baro edin vupros kum teb 4e mn ne mi e qsno za6to e55 be6e zamenen ot e63 i to bez kompresor ne razgadah polzata za tva pitam.

Baro
Po4akayte E63 i M5 da stanat s prinuditelno pylnene kato svoite konkurenti RS6 I Cadillaca togava da sravnqvat ;) aleksi kak e? :P

:)
Гледах в Top Gear директно сравнение на пистата с CTS-V, M5, E63 AMG и RS6. Кадилака даде най-добро време в самостоятелна обиколка, а в състезателни условия за 5 обиколки беше първи с аванс от близо 8 секунди. На второ място остана E63 AMG, трето беше за RS6, а последно остана M5. Кадилака печели много в завоите, докато всички други с изключение на Мерцедеса изостават точно там. Аудито теглеше на правите, но не достатъчно за да навакса пред Е-класата. Баварската машина пък страдаше от зверско презавиване и сравнително слаби спирачки на фона на конкурентите, затова пилота трябваше да спира по-рано от другите и да влиза по-внимателно в острите завои. Американците явно са се понаучили да правят коли ;)

aleksi
6te stane interesno v tozi klas 6tom i cadillac izkaraha sporten sedan. Ostava i lexus da izvadi ne6to interesno.Ina4e s6 ne e nikva konkyrenciq na m5, e63 amg i cadillaca

The_Racer_GT
Po4akaite da doide Audi RS6 sedan :p

comments powered by Disqus