Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Cadillac Escalade 2015: Много луксозен и мощен

08.08.2014 09:58
Туит

В САЩ новият премиум SUV стартира при цена от 71 700 долара

През есента ултимативната луксозна „шейна” тръгва за Германия. Cadillac Escalade се превърна от декадент в метален звяр, който буквално постави в сянка европейския премиум SUV сегмент.

Новият Cadillac Escalade, който стъпва в Германия през есента, застава срещу BMW X5 като един касов модел. На този автомобилен звяр всичко му е XXL. Както обикновено става при Cadillac, новият Escalade също е базиран на побратим модел на Chevrolet. Между другото, в този случай Escalade е Chevrolet Suburban, но в пълния размер на пикап от компанията Chevrolet Silverado, с които той споделя конструкцията с наименованието GMT K2XX. Гигантски пикап и луксозен SUV на едно и също скеле? За Cadillac Escalade е съвсем нормално.

Съответно конструкторският метод се провали. Докато европейските производители на SUV междувременно конструират автомобилите си до голяма степен върху филигранни платформи за леки автомобили, Cadillac Escalade като стоманено чудовище: с масивната си рамка, задна неподвижна ос и издялано от цялото независимо предно окачване, това все още е офроуд технологията на старата школа. Добре е за следващия зомби апокалипсис и може би не чак толкова подходящ за тесни стари градски улици в Тоскана или за пъргавите завои на Алпите.

Cadillac Escalade с 420 к.с.V8

В бъдеще купувачите на Cadillac Escalade не е необходимо повече да се косят за двигателите - има само една машина. Докато предишният модел с опционално хибридно задвижване се бореше за купувачи, новият Cadillac Escalade се предлага предимно само с 6,2-литров V8, който General Motors номинира за новаторски "EcoTec" двигател. Класическият атмосферен двигател генерира 420 к.с. и 623 Нм, според американския стандарт Cadillac определя средния разход на гориво на новия Escalade 2015 на13,4 литра /100 км.

Якият осемцилиндров модел се управлява посредством шестстепенна автоматична трансмисия. За подобаващ комфорт при пътуване се грижи окачване с Magnetic-Ride амортисьори, които автоматично коригират характеристиките съобразно пътната обстановка. По-добрата изолация в сравнение с предшественика, гарантира чувствително намаляване на шума в купето на новия Cadillac Escalade.

Размерите на новия Cadillac предизвикват зрелище на германските паркинги. Дори стандартната версия на новия Cadillac Escalade се простира до 5,179 м на дължина, а удължената ESV версия разполага с добрите 5,7 м. Широчината (2,04 м, разбира се, без огледалата) и височината (1,89 м) допълват изживяването и правят удоволствието при паркиране пълно. За теглото на новия Cadillac Escalade също не трябва да храним никакви илюзии: най-малко 2,65 тона нето показва кантарът при стандартната версия, а към ESV версията с дълга база ще прибавим още 100 кг.

Пространство като в зала за танци

Щом външно е толкова импозантен, то и интериорът трябва да е аналогичен. С 3424- литровия обем на товарното пространство (Cadillac Escalade ESV със сгънати задни седалки) при необходимост може да поеме малък автомобил, около метър свободно пространство има за краката на втория ред, което създава чувството за дансинг. Вторият ред е от отделни седалки (има опция и за цяла), а третият ред е с електрически сгъваеми седалки.

Cadillac Escalade разполага стандартно с мобилен интернет Hotspot с 4G-LTE връзка. Предните седалки са климатизирани, задните седалки разполагат с отопление, като и трите реда разполагат с индивидуално регулиране на тризоновата климатична инсталация. Централният сензорен екран на операционната система за функциите на автомобила и мултимедия се управлява като таблет чрез жестове, арматурното табло пред водача се състои от цветен екран, който позволява да бъде индивидуално конфигуриран. За тази цел цветният head-up-Display проектира важна информация от навигационната система в предното стъкло.

Какви ще бъдат цените на германския пазар, все още няма информация. В САЩ новият Cadillac Escalade стартира при цена от 71 700 долара (плюс местни данъци и такси), която трябва да отговаря приблизително на цената в евро. Сегашният модел на Cadillac Escalade се предлага в Европа за 79 690 евро.

Коментари
comments powered by Disqus