Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Cadillac Escalade на автошоуто в Лос Анжелис

09.10.2013 15:37
Туит

Cadillac най-после разбули в Ню Йорк новия си луксозен SUV Escalade. Но Cadillac Escalade официално ще празнува световната си премиера едва на автомобилното изложение в Лос Анджелис.

Новият Cadillac Escalade отново има класическо изпълнение върху тръбна рамка. Предните колела имат независимо окачване, отзад следва цял мост. В сравнение с това електронния контрол на амортисьорите е твърде модерен. Стандартно той се предлага с дължина от 5,18 м, а вариантът с удълженото 35 см междуосие е с обща дължина от 5,70 метра. Дългата ESV версия предлага три допълнителни задни седалки и много по-голям товарен обем.

Безкраен обем в новия Escalade

Откъм страната на задвижването клиентът на Cadillac Escalade няма богат избор. Двигателят винаги e 6,2-литров V8 с 420 к.с. и 623 Нм въртящ момент, куплиран с шестстепенна автоматична трансмисия, задвижването е по избор или само на задните колела, или и на четирите. Широкият 2,04 м и 1,89 м висок Cadillac Escalade тежи най-малко 2,5 тона, а дългата версия е малко под 2,7 тона. Затова обемът на късата версия е 433-2667 литра, а дългата може да поеме дори 1096 - 3412 литра.

И тъй като Cadillac е SUV флагманът на марката GM, той има право да тъне в изобилие от лукс. Външно той следва линията на типичния ръбат дизайн на марката, който е рафиниран с LED фарове.

Cadillac Escalade разчита на жестикулацията при управлението 

Интериорът изобилства от скъпа кожа и естествено дърво. Богатата изолация ще направи новия Escalade още по-тих, въпреки това проявяващите се шумове биват заглушавани от музикалната система. За безопасността на борда отговарят многобройни въздушни възглавници и пълен арсенал от помощни системи. Те включват асистент за смяна на лентата, за изпреварване, предупреждение за кола в мъртвата зона, предпазване от предстоящ сблъсък ( Pre-Crash) и адаптивен круиз контрол. 

Мултимедийната система разчита на голям сензорен екран и управление с жестове. В допълнение тя предлага всички възможни мрежови връзки. Цените на новия Cadillac Escalade все още не са известни.

Коментари
comments powered by Disqus